تبیان، دستیار زندگی
در دقیقه 75 بازی تیم های ژاپن و سوریه تصمیم بزرگ تیم داوری ایرانی جنجال ساز شد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باز پرچم کامرانی فر جنجال ساخت

محسن ترکی و تیم داوری

در دقیقه 75 بازی تیم های ژاپن و سوریه تصمیم بزرگ تیم داوری ایرانی جنجال ساز شد.

اشتباه مدافعان و دروازه بان ژاپن که با یک گل از سوریه پیش بودند ، این فرصت را برای سوریه ای ها ساخت که در موقعیتی مشکوک جلوی دروازه شاگردان زاکه رونی صاحب توپ شوند اما مهاجم سوری را دروازه بان ژاپن سرنگون کرد تا بلافاصله محسن ترکی در سوت خود بدمد. ژاپنی ها اعتقاد به آفساید داشتند حسن کامرانی فر کمک ایرانی هم تصمیمش آفساید بود. یعنی اینکه توپ را بازیکن سوری به هم تیمی اش داده که در شرایط آفساید قرار داشته اما محسن ترکی به آنکه به کمکش نگاه کند اعلام پنالتی کرد. تا روزی بد برای داوری ایران رقم بخورد.

ترکی اعتقاد داشت اشتباه دفاع ژاپن و پاس رو به عقب آنها توپ را رسانده به فوروارد سوری و بی دلیل هم نبود که بعد از خطای گلر ژاپن آنها خیلی سریع اعلام پنالتی کرد. تصمیمی که هر طرفش درست بوده باشد یعنی یک سوی دیگر آن اشتباه کرده و نتیجه اش می تواند حتی حذف تیم داوری ایران باشد از بازی ها.

محسن ترکی و تیم داوری

بیش از 5 دقیقه با این تصمیم بازی به هم ریخت و گلر اصلی ژاپن اخراج شد. سوریه پنالتی را توسط فراز خطیب تبدیل به گل کرد و چیزی نمانده بود ، ژاپن هم در آستانه حذف قرار بگیرد اما در دقایق بعد این ترکی بود که این بار خطای سوری ها را گرفت و هوندا ضربه پنالتی را وارد دروازه سوریه کرد و این تیم را پیش انداخت تا ژاپن به 4 امتیاز در صدر گروهی قرار بگیرد که عربستان در آن حذف شده است.  در دقایق پایانی هم ترکی به دلیل تصمیم بچگانه بازیکن سوری او را در دقیقه 95 از زمین اخراج کرد.

کامرانی فر کمک داور ایرانی که سابقه حضور در جام جهانی را دارد پیش از این در بازی مکزیک و فرانسه با آفساید میلی متری خود سبب شد فرانسه برابر مکزیک تحقیر شود و تصمیم او برای اخراج بازیکن سوئیس در بازی با شیلی باعث فریادهای مربی بزرگی چون هیتسفلد شده بود.

تیم داوری ایرانی در اولین بازی خود در جام ملتهای آسیا 8کارت زرد و 3 کارت قرمز دادند.

بخش ورزشی

خبر آنلاین