تبیان، دستیار زندگی
ابوالقاسم طالبی میهمان برنامه سینمایی «۷» در بخشی از صحبت هایش پیرامون لزوم تشکیل سازمان سینمایی، بر لزوم حمایت از بازیگران و اقشار این حوزه به عنوان یکی از انگیزه ها اشاره کرد و برای مثال بدون ذکر نام، مشخصات لیلا اوتادی ر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طالبی از لیلا اوتادی دفاع کرد

طالبی

ابوالقاسم طالبی میهمان برنامه سینمایی «۷» در بخشی از صحبت هایش پیرامون لزوم تشکیل سازمان سینمایی، بر لزوم حمایت از بازیگران و اقشار این حوزه به عنوان یکی از انگیزه ها اشاره کرد و برای مثال بدون ذکر نام، مشخصات لیلا اوتادی را داد و از وی دفاع کرد .

به گزارش جهان این تهیه کننده و کارگردان سینما تاکید داشت: چرا باید طوری باشد که وقتی یک بازیگر قصد بازی در فیلمی را دارد،

تماس های متعدد بگیرند و تهدیدش کنند و سایتش را هک کنند و این بازیگر نیز از ترسش منصرف شود و پایش را گچ بگیرد؟!

آیا مشخص شد چه کسانی مزاحم این بازیگر شده بودند و سایت این بازیگر توسط چه کسی هک شد؟ باید نهاد قدرتمندی برای حمایت از اهالی سینما وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ اوتادی در ماه های اخیر با حواشی فراوانی روبرو بوده که طرح موضوع بازی اش در فیلمی در نقش ندا آقا سلطان که توسط وی بدین شکل تکذیب شده بود نخستین آنها بود و پس از آن انتشار تصاویر دیدار اسفندیار رحیم مشایی از نمایشگاه عکسش به سبک دیدار از نمایگاه هدیه تهرانی جنجال آفرین شد و حال حضورش در سومین ساخته سریالی ده نمکی او را در دایره توجه قرار داده است.


بخش سینما وتلویزیون تبیان