تبیان، دستیار زندگی
قلعه نوعی ترجیح می دهد خودش بازی كند ولی مرا بازی ندهد بدون شك سبو شهبازیان طی چند سال اخیر بدشانس ترین فوتبالیست ایران بوده است. او سه سال پیش راهی استقلال شد ولی مصدومیت های پی در پی سبو باعث شد تا این بازیكن در استقلال به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سبو شهبازیان: استقلال مرا نابود كرد

قلعه نوعی ترجیح می دهد خودش بازی كند ولی مرا بازی ندهد


بدون شك سبو شهبازیان طی چند سال اخیر بدشانس ترین فوتبالیست ایران بوده است. او سه سال پیش راهی استقلال شد ولی مصدومیت های پی در پی سبو باعث شد تا این بازیكن در استقلال به یك نیمكت نشین تبدیل شود.

شهبازیان در حال حاضر بدون مشكل خاصی با استقلال تمرین می كند ولی امیر قلعه نوعی كماكان او را نیمكت نشین كرده است. مدافع استقلال از این شرایط راضی نیست و در آخر فصل تصمیم به جدایی از این تیم را دارد.

گفتگوی سبو شهبازیان را باهم می خوانیم

چرا بازی نمی كنی؟

می خواهم بازی كنم ولی قلعه نوعی مرا بازی نمی دهد.

چرا؟

نمی دانم، باید از قلعه نوعی بپرسید. سه سال است كه با این وضعیت كنار می آیم.

بهتر نبود پس از یك سال حضور در استقلال از این تیم جدا می شدی؟

اوایل خیلی روی من حساب می كردند ولی به دلیل مصدومیت یك سال از فوتبال دور شدم. پس از بازگشت دوباره آسیب دیدم و برای سومین بار هم دستم شكست. در این مدت هیچ كس در باشگاه استقلال از من حمایت نكرد، از مسئولان باشگاه گرفته تا امیر قلعه نوعی. من نه تنها حمایت نشدم بلكه كاری كردند تا نابود شوم.

با این شرایط چه تصمیمی می گیری؟

از استقلال جدا می شوم، این تیم مرا نابود كرد.

 در مورد نیمكت نشینی ات با قلعه نوعی صحبت نكردی؟

چرا، او گفت شرایط تیم خوب است و نتیجه گرفتن تیم را بهانه قرار داد. خیلی ها در استقلال مصدوم و نیمكت نشین بودند، مثل بائو، شاهین خیری،‌سعید لطفی و ... قلعه نوعی به همه آن ها بازی داد ولی نمی دانم چرا با من طور دیگری رفتار كرد. اگر همه نفرات تیم مصدوم باشند قلعه نوعی ترجیح می دهد كه خودش بازی كند ولی مرا بازی ندهد. متاسفانه با بدشانسی محض چند بار مصدوم شدم و این مصدومیت ها برای آقایان بهانه شد تا مرا بازی ندهند.

 یعنی مقابل استقلال اهواز هم بازی نمی كنی؟

در جام حذفی مقابل اتكا بازی نكردم حالا توقع دارید قلعه نوعی مقابل استقلال اهواز مرا بازی بدهد.

بعضی ها معتقدند كه او به یك عده از بازیكنان خاص میدان می دهد.

نمی توانم در این مورد صحبت كنم، فقط باید بگویم كسی از من حمایت نكرد و اگر روحیه نداشتم دیگر نمی توانستم به فوتبال فكر كنم.

 مشكلات مالی همچنان پابرجاست؟

در این شرایط آن ها پول مرا هم نمی دهند، واقعا این شرایط آزار دهنده است. امیدوارم هرچه زودتر این فصل به اتمام رسیده تا از استقلال جدا شوم، دیگر خسته شده ام.