تبیان، دستیار زندگی
پس از انصراف اندی وایت فیلد، بازیگر اصلی فصل اول سریال اسپارتاكوس به علت ابتلا به بیماری سرطان و مصرف داروهای لیمفوما، بحث‌های بسیاری بر سر انتخاب بازیگر جایگزین در این نقش صورت گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستاره فرار از زندان در اسپارتاکوس
دومینیك پارسل

دومینیك پارسل جایگزین احتمالی وایت فیلد برای نقش « اسپارتاكوس»

احتمالا دومینك پارسل ستاره‌ی سریال « فرار از زندان» به جای « اندی وایت فیلد» نقش اسپارتاكوس را بازی می‌كند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از دیجیتال اسپای، پس از انصراف اندی وایت فیلد، بازیگر اصلی فصل اول سریال اسپارتاكوس به علت ابتلا به بیماری سرطان و مصرف داروهای لیمفوما، بحث‌های بسیاری بر سر انتخاب بازیگر جایگزین در این نقش صورت گرفته است.

« دومنیك پارسل» كه تعطیلات را در استرالیا می‌گذراند، بازیگر نقش اصلی سریال « فرار از زندان» برای بازی در این نقش تست گریم داده و آن را به مسوولین این پروژه ایمیل كرده است.

چندی پیش یكی از مسوولین این پروژه اعلام كرد « لیام مكین تایر» برای بازی در نقش اسپارتاكوس، در نظر گرفته شده؛ این در حالی است كه طبق آخرین اعلام مجله‌ی « ادلاین»، « دومنیك پارسل» كه تعطیلات را در استرالیا می‌گذراند، بازیگر نقش اصلی سریال « فرار از زندان» برای بازی در این نقش تست گریم داده و آن را به مسوولین این پروژه ایمیل كرده است.

وضعیت جسمانی پارسل نكته‌ای مثبت به شمار می رود چرا كه باور عموم بر این است كه مكین تایر برای بازدید در این نقش لاغر است. گفته می‌شود مكین تایر در حال انجام تمرین‌های بدنی برای درشت كردن اندامش است.

از دیگر بازیگرانی كه گفته می‌شود برای نقش در نظر گرفته شده‌اند آیدن تورنر،‌استفان آمل، ونت ورث میلر هستند.


ایسنا

تنظیم :  سینما و تلویزیون تبیان / مسعود عجمی