تبیان، دستیار زندگی
معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بطور معمول با کمیسیون فرهنگی مجلس در ارتباط و تعامل بوده...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فلاح خبر داد:

تعامل سازمان تبلیغات اسلامی و کمیسیون اجتماعی افزایش می‌یابد

حجت الاسلام اسماعیل فلاح

معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بطور معمول با کمیسیون فرهنگی مجلس در ارتباط و تعامل بوده است، گفت: این سازمان در پی افزایش همکاری با سایر کمیسیونهای مجلس، از جمله کمیسیون اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی، «حجت الاسلام اسماعیل فلاح» معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی  در رابطه با جلسه‌ای که  پنجشنبه 23 دی ماه با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در شهر اصفهان برگزار شد گفت: به طور معمول سازمان تبلیغات اسلامی برنامه های خود را به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه می کنیم اما درحال حاضر تلاش می کنیم برنامه های مجلس را به سایر کمیسیونها افزایش دهیم که یکی از این کمیسیونها، کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس پنجشنبه 23 دی ماه با حضور حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و استاندار اصفهان تشکیل شد.

حجت الاسلام فلاح گفت: در این جلسه مسئله ارتباط با تشکلهای مردمی چون هیئتهای مذهبی، انجمنهای اسلامی و ساختار تشکیلاتی سازمان که می تواند فضاهایی برای تعامل با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور رسیدن به اهداف سازمان باشد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین یادآور شد: در جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در اصفهان که به ریاست دکتر خاموشی برگزار شد، گزارشی از تمام بخشهای سازمان و مؤسسات  تابع ارائه شد .

وی اضافه کرد: این نخستین باری بود که گزارشی با چنین تفصیلی درباره فعالیتهای سازمان تبلیغات اسلامی ارائه می شد. این گزارش دربرگیرنده فعالیتهای سازمان در حوزه های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و حوزه های مجامع وابسته چون حوزه هنری، تبیان، مدارس صدرا و انتشارات امیرکبیر بود.

وی تأکید است: بدیهی است فعالیتهای سازمان تبلیغات اسلامی مورد تأیید کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفت و کمیسیون اجتماعی برای رفع مشکلات سازمان در حوزه های مورد نیاز و مرتبط قول همکاری داد و مسئله ارتباط بیشتر با این کمیسیون مورد تأکید قرار گرفت.

تنظیم: هومن بهلولی