تبیان، دستیار زندگی
0 تیم 10 نفره والنسیا در حساس ترین دیدار هفته هیجدهم لیگ اسپانیا با نتیجه 4 بر2 میزبان خود تیم بارسلونا را در ورزشگاه « نیو کمپ» شکست داد تا 75 هزار تماشاگراین ورزشگاه که دردقیقه 43 شاهد اخراج « کانی زارس» دروازه بان والنسیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

0 تیم 10 نفره والنسیا در حساس ترین دیدار هفته هیجدهم لیگ اسپانیا با نتیجه 4 بر2 میزبان خود تیم بارسلونا را در ورزشگاه « نیو کمپ» شکست داد تا 75 هزار تماشاگراین ورزشگاه که دردقیقه 43 شاهد اخراج « کانی زارس» دروازه بان والنسیا بودند، ناراحت به خانه بازگردند.« آیمار» (13)،« اورلیو »(84) و « روفته» (89) برای والنسیا و « موتا»(39) و« کلیورت »(90) برای بارسا گل زدند. سوسیه داد نیز با یک گل سلتا را برد .  جدول:

1-     سوسیه داد 40 امتیاز

2-     رئال مادرید 36 امتیاز

3-     والنسیا32 امتیاز

« لوییس ونگال» مربی هلندی بارسلونا پس از شکست سنگین برابروالنسیا، ضمن تکذیب خبراستعفایش، گفت: من با بازیکنان، رئیس ، کادرفنی و حتی گروه پزشکی باشگاه صحبت کرده ام و قرار شده تا در این موقعیت حساس، تیم را به جلو هدایت کنیم. بارسلونا اکنون در رده نهم جدول است .  هفته هفدهم لیگ ایتالیا با پیروزی 2 بر صفر پارما مقابل امپولی و شکست یک بر صفر بلونیا در زمین رجینا آغاز شد .  جدول:

1-    آث میلان با 36 امتیاز

2-     اینتر با 36 امتیاز

3-     لاتزیو با 33 امتیاز

تیم منچستر یونایتد در حساس ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر یک چلسی را در« اولدترافورد» برد .  « اسکولز»(39) و « فورلان»(90) برای منچستر و« گوژانسن»(30) برای چلسی گل زدند. سایرنتایج: با آستون ویلا صفرتاتنهام یک، بلاک بورن یک  بیرمنگام یک، چارلتون یک بولتون یک، اورتون 2 ساندرلند یک، لیدز صفر وست برومویچ صفر، نیوکاسل 2 منچسترسیتی صفر، ساوتهمپتون صفر لیورپول یک جدول:

1-     آرسنال 49 امتیاز

2-      منچستر 47 امتیاز

3-     نیوکاسل 42 امتیاز

تیم سوشو در دور سوم از جام حذفی فرانسه، پس از تساوی 3 بر 3 برابر لیون، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر3 پیروز شد و به دور بعدی راه یافت . سایر نتایج: مارسی 4 کرتی صفر، سن اتین 3 لی مانژ 2 و نانسی یک و اسکهال صفر( از دوردوم)

0در حالی که روزنامه بیلد آلمان مدعی شد که « پل گاسکویین» هافبک سابق تیم ملی انگلیس در راه پیوستن به تیم دسته دومی سن پائولی این کشور است، مسئولان باشگاه « لیونینگ بودائو» چین به صراحت اعلام کردند که « گازا» از نظر فیزیکی در شرایطی نیست که به درد این تیم بخورد و لذا از استخدام او صرف نظر کرده اند! مجله « اکیپ» فرانسه، زین الدین زیدان هافبک مسلمان تیم رئال مادرید اسپانیا را به عنوان بهترین شخصیت ورزشی فرانسه در بین 10 ورزشکار برگزیده ، انتخاب کرد . « پلاتینی» نیز عنوان سوم را به خود اختصاص داد