تبیان، دستیار زندگی
برنامه راز با ویژگیهای مخصوص خود در حال سبقت گرفتن از دیگر برنامه های هم ردیف خود در رسانه ملی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سبقت معنادار "راز" از "دیروز، امروز، فردا"

راز

برنامه راز با ویژگیهای مخصوص خود در حال سبقت گرفتن از دیگر برنامه های هم ردیف خود در رسانه ملی است.

به گزارش جهان، ماه رمضان سالجاری بود که نادر طالب زاده با راز به تلویزیون آمد تا با نگاه ویژه به مسائل بکر و دست نخورده انقلاب و نظام بپردازد.

طی هفته های اخیر با شروع بخش دوم برنامه راز؛ طالب زاده نشان داد که با استفاده از مهارت های حرفه ای و سوژه یابی خاص خود می تواند همچنان در صدر برنامه های ارزشی رسانه ملی خودنمایی کند.

از سوی دیگر و در کنار برنامه راز، دیروز امروز فردا نیز قرار بود تریبونی باشد برای انقلاب که اگرچه در ابتدای راه این برنامه نقش بسزایی در روشنگری و تبیین حوادث پس از انتخابات داشت اما ظاهرا این برنامه بر خلاف راز در دور جدید فعالیتش نتوانسته پاسخگوی نیازهای مخاطبان رسانه ملی باشد.

نگاه عدالتخواهانه نادرطالب زاده در راز با جسارت مثال زدنی خود در هفته های قبل سراغ معضلات شهرهای آبادان و خرمشهر رفت در حالیکه برنامه دیروز امروز فردا در برنامه اخیر خود تبدیل شد به تریبونی برای دفاع از متهم به فساد اقتصادی.هفته گذشته دیروز امروز فردا در برنامه ای سوال برانگیز و یک طرفه و تحت نام میزگرد مبارزه با فساد اقتصادی، از متهم دانه درشت فساد اقتصادی حمایت کرد.

تن دادن به اجبار و فشارهای مسئولین دولتی و مدیران ارشد صداوسیما، موافقت با تغییر مجری سابق دیروز امروز فردا و همچنین انحراف در طرح مباحث از جمله مسائلی بود که می شد بر اساس آن، مصلحت سنجی های امروزی "دیروز امروز فردا" را پیش بینی کرد.


بخش سینما و تلویزیون تبیان