تبیان، دستیار زندگی
این کامپیوتر رومیزی زیبا که طراحی‌اش به طراحی‌های شرکت اپل طعنه می‌زند و رنگ سفیدش یادآور محصولات استیوجابز است، تنها 18.5 میلیمتر ضخامت دارد و عنوان باریک‌ترین کامپیوتر رومیزی دنیا را از آن خود کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لوکس‌ترین‌های لاس‌وگاس

باریک‌ترین ست کامپیوتر دنیا

این کامپیوتر رومیزی زیبا که طراحی‌اش به طراحی‌های شرکت اپل طعنه می‌زند و رنگ سفیدش یادآور محصولات استیوجابز است، تنها 18.5 میلیمتر ضخامت دارد و عنوان باریک‌ترین کامپیوتر رومیزی دنیا را از آن خود کرده است.

این کامپیوتر رومیزی که با نام تجاری IdeaCenter A320  در دو سری A و B عرضه شده، محصولی از شرکت Lenovo است.

این کامپیوتر دارای پردازنده Cori5 اینتل و 8گیگابایت رم و 700 گیگابایت هارد است. مانیوتر زیبای این محصول 21.5 اینچ است و از آخرین تکنولوژی LED بهره می‌برد.

محصول دارای پورت HDMI است و می‌توان از آن به عنوان یک نمایشگر استفاده کرد.

Lenovo این محصول را از اواسط بهمن ماه و با قیمت پایه 700دلار عرضه خواهد کرد.

منبع: http://gizmodo.com/5723928/this-is-the-worlds-thinnest-all+in+one-pc

تلویزیونی برای زیبایی

زیبایی یک پدیده نسبی است و باید بگویم این محصول به نظر من یکی از زیباترین تلویزیون‌هایی‌ست که تا به امروز دیده‌ام. این محصول که بدون هیچ پورت ورودی و خروجی، قاب و حتی لوگو شرکت سازنده ساخته شده چشم هم بیننده‌ای را محسور می‌کند.

این تلویزیون محصول شرکت سونی‌ست و در رده تلویزیون‌های فول اچ‌دی قرار دارد. این محصول در ورودی جایگاه سونی نصب شده بود و خودنمایی می‌کرد.

منبع: http://gizmodo.com/5725870/

تخته دیجیتالی

بعضی از مدارس هنوز از تخته گچی استفاده می‌کنند و بعضی‌های دیگر از تخته وایت‌برد و مدتی بعد بعضی از مدارس از تخته‌های تمام لمسی بزرگ ال‌جی!

این صفحه تمام لمسی که در سایز بزرگ 60 اینچ ساخته شده می‌تواند جایگزین خوبی برای تخته‌های سنتی باشد و کیفیت آموزش را در مراکز آموزشی بالا ببرد. هرچند که چندین سال‌ است دانشگاه‌های بزرگ دنیا از تخته‌های دیجیتالی استفاده می‌کنند.

برای نوشتن روی این تخته به ماژیک نیازی نیست و فقط کافی‌ست با قلم نوری روی آن بکشید. علاوه بر این چون این محصول به اینترنت و سایر وسایل ارتباطی دیگر مجهز است می‌توانید از این ویژگی‌ها استفاده کنید و کلاسی چند رسانه‌ای و جذاب داشته باشید.

منبع: http://dvice.com/archives/2011/01/classrooms-of-t.php

تهیه و تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی

بخش دانش و زندگی تبیان