تبیان، دستیار زندگی
لپ‌تاپ‌ها طی پنج یا ۱۰ سال آینده چگونه خواهند بود؟ پیش‌بینی گرایش‌های فن‌آوری آینده همواره دشوار بوده اما این لپ‌تاپ‌های مفهومی که ازسوی سازندگان رایانه و علاقه‌مندان فن‌آوری ارائه شده، معدود نشانه‌هایی از آنچه ممکن است پیش روی باشد، فراهم می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لپ تاپ‌ها در پنج یا ده سال آینده 
نوت بوك

لپ‌تاپ‌ها طی پنج یا ۱۰ سال آینده چگونه خواهند بود؟

پیش‌بینی گرایش‌های فن‌آوری آینده همواره دشوار بوده اما این لپ‌تاپ‌های مفهومی که ازسوی سازندگان رایانه و علاقه‌مندان فن‌آوری ارائه شده، معدود نشانه‌هایی از آنچه ممکن است پیش روی باشد، فراهم می‌کند.

D-roll Laptop

مدل تاشوی معمولی جای خود را به مدل سبک و لوله شونده‌ای داده که در آن نمایشگر OLED قابل انعطاف و کی‌بورد کمانی شکل در لوله نگه‌داری قرار می‌گیرند و نوار حمل آن دارای چند پورت USB قابل دسترسی آسان است.
نوت بوك

Rolltop Laptop

این لپ‌تاپ که توسط Orkin Design طراحی شده، نقاط مشترک بسیاری با D-roll دارد زیرا هر دو هنگامی که مورد استفاده نیستند، در یک تیوب که به راحتی حمل می‌شود، لوله می‌شوند. اما برخلاف D-roll لپ‌تاپ Rolltop برای استفاده برروی میز می‌تواند به‌صورت تخت نیز قرار بگیرد.

تیوب دربردارنده منبع برق، دوربین اینترنتی، پورت‌های USB، بلندگوها و یک سیم برق قابل گسترش است. نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر، کی‌بورد صفحه‌ای و یک قلم برای نوشتن این امکانات را تکمیل می‌کنند

نوت بوك

Projection PCs

محققان در حال ساخت رایانه‌های پروژکتوری هستند که قادرند نمایشگر رایانه را بتابانند و یک کی‌بورد مجازی صفحه لمسی مانند در یک سطح تخت مانند میز کار دارند

نوت بوك

باشگاه كاربران تبیان - ارسالی از yaserahmadi