تبیان، دستیار زندگی
مجیدسبزی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس که صبح دیروز دچارسکته قلبی و سپس سکته مغزی شده بود، همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است.  مجید سبزی صبح دیروز پس از خروج از جلسه مربیان پایه باشگاه با محمدحسن انصاریفرد دچار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سکته قلبی بازیکن سابق پرسپولیس


مجیدسبزی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس که صبح دیروز دچارسکته قلبی و سپس سکته مغزی شده بود، همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

مجید سبزی صبح دیروز پس از خروج از جلسه مربیان پایه باشگاه با محمدحسن انصاریفرد دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان مجددا دچار سکته مغزی شد. وی که طی چند روز گذشته با مشکل قلبی مواجه شده بود از صبح امروز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی تحت مراقبت است و پزشکان تلاش می کنند حیات را به وی بازگردانند.

براساس آخرین گزارشات از بیمارستان ضربان قلبی سبزی به حالت اولیه بازگشته است اما سیستم عصبی و مغز او با مشکلات و نارسایی هایی مواجه است که علائم حیات را در وی کم رنگ کرده است. با این حال پزشکان امیدوارانه در حال مداوای و انجام اقدامات پزشکی لازم هستند تا وی را به زندگی بازگردانند.

پس از منتشر شدن خبر بستری شدن مجید سبزی در بیمارستان ، پیشکسوتان ، بازیکنان ، شاگردان و یاران قدیمی او با حضور در محل بیمارستان جویای احوال وی بوده اند. علی پروین سرمربی و مدیرفنی پرسپولیس نیز با حضور در بیمارستان از نزدیک با پزشکان معالج وی به گفت و گو پرداخت.

نزدیکان مجید سبزی  از همه هموطنان خواستند برای سلامتی و بازگشت به زندگی این پیشکسوت پرسپولیس دعا کنند.