تبیان، دستیار زندگی
كاپیتان تیم ملی كره جنوبی می‌گوید ایران تیم بسیار پرقدرتی است و اگر ایران حریف كره جنوبی در مرحله یك چهارم شود دیدار دشواری را برای تیمش پیش‌بینی می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین اخبار از جام آسیا

پارک جی سونگ
پارك: اگر به ایران برخورد كنیم، كارمان بسیار دشوار خواهد بود 

كاپیتان تیم ملی كره جنوبی می‌گوید ایران تیم بسیار پرقدرتی است و اگر ایران حریف كره جنوبی در مرحله یك چهارم شود دیدار دشواری را برای تیمش پیش‌بینی می‌كند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به دوحه ، "جی‌سونگ‌پارك" پس از پیروزی دو بر یك كره جنوبی برابر بحرین در محل گفت و گوی رسانه‌ای به خبرنگاران گفت: «از قبل برای هر دو نیمه‌ی این بازی برنامه‌ریزی كرده بودیم. بحرینی‌ها در نیمه اول بازی فیزیكی انجام دادند و به همین خاطر در این نیمه بازی فشرده‌ای انجام شد. به هر حال این یك واقعیت است كه دیدارهای اول همواره دشوار است حالا فرقی نمی‌كند جام جهانی باشد یا جام ملتهای آسیا. با این حال پس از ارزیابی حریف در بیست دقیقه اول تنها به هدف‌مان كه همان كسب 3 امتیاز بود،‌ فكر كردیم كه این اتفاق افتاد البته بحرین تیم خوبی بود. به لحاظ تاكتیكی ما منسجم‌تر بودیم.»

او درباره‌ی دیدار بعدی كره جنوبی كه برابر استرالیا برگزار می‌شود هم گفت:«‌استرالیا از قدرت‌های آسیاست كه بازیكنان با تجربه‌ای هم در اختیار دارد. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم خواهد بود اگر بتوانیم در آن بازی پیروز شویم صعود خواهیم كرد و به همین خاطر تمام ذكر و فكرمان به این بازی خواهد بود. فكر می‌كنم استرالیایی‌ها فیزیكی‌تر از بحرینی‌ها باشند، اما ما هم آماده‌ایم كه با تاكتیك‌های‌مان مقابل این تیم بازی خوبی انجام دهیم.»

پارك درباره‌ی احتمال رویارویی كره جنوبی با ایران در مرحله‌ی یك چهارم هم گفت: «ایران تیم پرقدرتی است و من سرمربی این تیم را به خوبی می‌شناسم. اگر در یك چهارم به این تیم بخوریم بازی دشواری را پیش‌بینی می‌كنم. قطبی مربی خوبی است و فوتبال را به خوبی می‌شناسد. او به هر حال به واسطه حضورش در فوتبال ایران شناخت خوبی از بازیكنان این تیم پیدا كرده است و پیش‌بینی‌ام این است كه ایران با قطبی به نتایج خوبی در جام ملتهای آسیا برسد.»

بازیكن تیم منچستر یونایتد درباره‌ی شكست كره جنوبی برابر ایران در آخرین دیدار دوستانه‌ی این دو تیم گفت: «به هر حال نباید فراموش كنیم كه شرایط در جام ملتهای آسیا با بازیهای دوستانه متفاوت است و همه‌ی تیم‌هایی كه در این مسابقات حضور دارند تنها به قهرمانی فكر می‌كنند.»

منبع:ایسنا

بخش ورزشی