تبیان، دستیار زندگی
داستان «دخترشاه پریون» درباره مردی ثروتمند است که دریک تصادف به جای دزد و جیب‌بر وارد خانه دخترشاه پریون می‌شود و گرفتاری‌هایی برایش پیش می‌آید. فیلمبرداری فیلم سینمایی «دخترشاه پریون» به کارگردانی کامران قدکچیان و با بازی رامبد جوان همچنان ادامه دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رامبد جوان در «دختر شاه پریون»

دختر شاه پریون

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دخترشاه پریون» به کارگردانی کامران قدکچیان و با بازی رامبد جوان همچنان ادامه دارد.

شبکه ایران: فیلمبرداری فیلم سینمایی «دخترشاه پریون» به کارگردانی کامران قدکچیان که از اواخر  آذر در تهران آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

دختر شاه پریون

داستان «دخترشاه پریون» درباره مردی ثروتمند است که دریک تصادف به جای دزد و جیب‌بر وارد خانه دخترشاه پریون می‌شود و گرفتاری‌هایی برایش پیش می‌آید.

عبدا.. علیخانی وحسین فرحبخش تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته‌اند یعنی گردانندگان موسسه پویافیلم که در سال‌های اخیر فیلم‌هایشان چنان که باید با توجه مخاطبان روبه‌رو نشده است. رامبدجوان، نیوشا ضیغمی، علیرضا خمسه، نازنین کریمی، مهران رجبی، سعید چنگیزی، مریم سلطانی، فرناز احمدی و شاه‌علی سرخانی بازیگران اصلی فیلم هستند.

نویسندگی فیلمنامه این اثر سینمایی را که از درونمایه‌ای کمیک برخوردار است احمدرفیع‌زاده برعهده داشته است.

مدیر فیلمبرداری اثر کامیارفاروقی بوده و طراحی چهره‌پردازی فیلم را هم عبدا.. اسکندری برعهده داشته است ضمن اینکه تدوین کار هم برعهده مستانه مهاجر بوده است.


منبع: شبکه ایران

تنظیم :  سینما و تلویزیون تبیان /  مسعود عجمی