تبیان، دستیار زندگی
رژیم صهیونیستی برای اینکه سربازن این رژیم در میادین جنگ هوشیار تر عمل کنند تصمیم دارد آدامس مخصوص حاوی ماده کافئین را در اختیار آنان قرار دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آدامس، سلاح ‌جدید صهیونیست ها

رژیم صهیونیستی برای اینکه سربازان این رژیم در میادین جنگ هوشیار تر عمل کنند تصمیم دارد آدامس مخصوص حاوی ماده کافئین را در اختیار آنان قرار دهد!

آدامس رنگی

به نقل از بی باک، ارتش رژیم اشغالگر قدس برای تقویت روحیه و هوشیاری نیروهای نظامی اش سلاح جدیدیش را آزمایش می کند!

روزنامه صهیونیستی "جیروزالیم پست" در این باره نوشت: اسرائیل آزمایشهای متعددی درباره فعالیت مؤثر یک نوع آدامس کافئین دار انجام داده است و به نتایج خوبی نیز در این باره رسیده است!

بر اساس این گزارش، این آدامس مخصوص باعث بیدار ماندن و هوشیاری کامل سربازان می شود!  و برای جنگ آینده رژیم صهیونیستی در منطقه ساخته شده است.

گزارش ها نشان می دهد که صهیونیست ها این سلاح جدید خود را بین نیروی هوایی و به خصوص نیروهای چتربازشان توزیع کرده اند و در مانورهای متعدد در شمال سرزمین های اشغالی مورد استفاده قرار گرفته است.

این روزنامه در پایان نوشت: کنگره آمریکا در سال 1999 مبلغ 250 هزار دلار را برای تحقیق و بررسی این آدامس کافئین دار و تأثیراتش بر سربازان اختصاص داده است.

رژیم صهیونیستی برای اینکه سربازان این رژیم در میادین جنگ هوشیار تر عمل کنند تصمیم دارد آدامس مخصوص حاوی ماده کافئین را در اختیار آنان قرار دهد!

گفتنی است نیروهای رژیم اشغالگر قدس بعد از شکست های متعدد از نیروهای مقاومت حزب الله و حماس دچار استرس و مشکلات روحی بسیاری شده اند و این رژیم هر از چند گاهی سعی می کند با طرح یک مسئله جدید به سربازانش القا کند که دوران شکست های پیاپی آنها به پایان رسیده است امّا همواره غافل از قدرت معنوی نیروهای مقاومت بوده است که هیچ سلاحی جلودار آنها نخواهد بود.

تنظیم : رها آرامی - فرهنگ پایداری تبیان