تبیان، دستیار زندگی
رییس فدراسیون والیبال با بیان این كه ظرف چند روز آینده، مربیان خارجی مورد نظر فدراسیون والیبال برای هدایت تیم‌های ملی جهت مذاكرات اولیه وارد تهران خواهند شد گفت: فرانسه، ایتالیا و صربستان و مونته‌نگرو كشورهایی هستند كه ما با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یزدانی خرم: مربیان فرانسوی وایتالیایی بزودی وارد تهران می‌شوند


رییس فدراسیون والیبال با بیان این كه ظرف چند روز آینده، مربیان خارجی مورد نظر فدراسیون والیبال برای هدایت تیم‌های ملی جهت مذاكرات اولیه وارد تهران خواهند شد گفت: فرانسه، ایتالیا و صربستان و مونته‌نگرو كشورهایی هستند كه ما با فدراسیون‌های آنها و مربیان مورد نظر خود مكاتباتی داشته‌ایم كه طی چند روز آینده با حضور آنها در تهران و در صورت توافق، قرارداد همكاری امضا خواهد شد.

محمدرضا یزدانی‌خرم،  اظهار كرد: اسامی این مربیان را بعدا اعلام می‌كنیم، چرا كه هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این مربیان خود در كشورهایشان، تیم‌های بزرگی را تحت رهبری دارند و ما نیز به گونه‌ای قرارداد خواهیم بست كه آنها را در 6 ماه اول سال در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: پارك كی‌وون نیز در حال جمع‌آوری اطلاعات در خصوص عملكرد خود است كه پس از ارایه‌ی آن به فدراسیون، برای ماندن یا نماندن وی نیز تصمیم می‌گیریم.

یزدانی‌خرم با بیان این كه بر خلاف گذشته، این بار خود مربیان مطرح خارجی با شنیدن نام تیم‌های ملی والیبال ایران، برای حضور در كشورمان ابراز رضایت كرده‌اند تصریح كرد: اگر مذاكرات، آن طور كه ما انتظار داریم انجام شود، برای هر 3 رده‌ی تیم ملی (بزرگسالان، جوانان و نوجوانان) از این مربیان خارجی استفاده خواهیم كرد.

رییس فدراسیون والیبال در ادامه با اشاره به شرایط جدید تیم والیبال ذوب‌آهن پس از بركناری الكساندر پتروویچ، سرمربی این تیم به ایسنا گفت: هم‌اكنون كه در اصفهان هستم برای بررسی این موضوع با آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مذاكراتی را انجام می‌دهم تا با كمك هم بتوانیم این تیم را به وضعیت بهتری برسانیم.

وی در رابطه با مسایل حاشیه‌ای هفته‌ی گذشته لیگ برتر در گنبد به خبرنگار ایسنا گفت: كمیته‌ی انضباطی ما این موضوع را بررسی كرده است. پس از بازگشت به تهران، جلسه‌ای را با حسن كبیری رییس كمیته‌ی انضباطی و دیگر اعضا خواهم داشت تا رای نهایی صادر شود. این بار گنبدی‌ها قاطعیت ما را عملا خواهند دید!