تبیان، دستیار زندگی
مقصد علی كریمی به احتمال زیاد باشگاه پرسپولیس است. این خبر را یكی از اعضای باشگاه استیل آذین تایید می كند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت کریمی به قلعه سرخ

علی کریمی

مقصد علی كریمی به احتمال زیاد باشگاه پرسپولیس است. این خبر را یكی از اعضای باشگاه استیل آذین تایید می كند.

كریمی به دنبال جدایی قطعی از تیم استیل آذین به احتمال زیاد در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

محمد تقی حق شناس‏، سخنگوی باشگاه استیل آذین درباره جزییات جدایی كریمی از استیل آذین گفت:«آقای كریمی چند وقت پیش از باشگاه استیل آذین درخواست رضایتنامه كرده بودند. شب گذشته آقای هدایتی با این درخواست موافقت كردند. قرار شده ایشان بیایند و رسما قراردادشان را فسخ كنند.»

گفته می شود مبلغ قرارداد یك ساله كریمی با استیل آذین رقمی نزدیك به یك میلیارد تومان است، با این حال حق شناس می گوید او حاضر شده از مابقی مبلغ قراردادش چشم پوشی كند.

علی کریمی

اما كریمی بعد از استیل آذین پیراهن چه تیمی را به تن می كند؟ حق شناس می گوید احتمالا مقصد او پرسپولیس است:« چند وقت پیش باشگاه پرسپولیس درخواست كرده بود كه كریمی را برای لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرد. با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل، او نمی تواند در لیگ به میدان برود اما در لیگ قهرمانان آسیا مشكلی نخواهد داشت.»

بر اساس مقررات داخلی لیگ امارات، امكان حضور كریمی در تیم الاهلی دبی هم منتفی است. به این ترتیب به نظر می رسد تنها انتخاب ستاره سابق تیم ملی ایران در چند ماه آینده، یكی از چهار تیم باشگاهی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن است كه می توانند پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا بازیكن جدید جذب كنند.

بخش ورزشی

منبع: ایلنا