تبیان، دستیار زندگی
حضوری از دادکان دعوت كردم تا در جشن پیشكسوتان شركت كند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درخصوص بازیکنان خارجی تیم پیروزی گفت: طبق توافق‌های بعمل آمده با کادر فنی ، قرار است یک مدافع و یک مهاجم خارجی به ‌منظور تقویت خطوط...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فر: هیچ اختلافی با دادکان ندارم

حضوری از دادکان دعوت كردم تا در جشن پیشكسوتان شركت كند


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درخصوص بازیکنان خارجی تیم پیروزی گفت: طبق توافق‌های بعمل آمده با کادر فنی ، قرار است یک مدافع و یک مهاجم خارجی به ‌منظور تقویت خطوط دفاع و حمله جذب شوند و بطور قطع این دو بازیکن، حداکثر تا دو هفته دیگر استخدام خواهند شد.

محمد حسن انصاری فرد تصریح كرد: چند بازیکن به تهران سفر کرده‌اند و در تمرینات آماده سازی تیم پرسپولیس حضور یافته‌اند که کادر فنی ، نسبت به این نفرات نظر مساعد نداشت.

وی افزود: هم اکنون نمایندگان پرسپولیس در اروپا مشغول مذاکره و رایزنی هستند و سعی داریم بزودی دو بازیکن مورد نظر را جذب کنیم ، البته بعضا هم به دلیل پیشنهاد بسیار بالا و هنگفت نتوانستیم دو بازیکن خارجی را به پرسپولیس منتقل کنیم. تاکنون چند بازیکن خارجی از جمله بایانو و والتر اندروسیچ مورد سنجش قرار گرفته‌اند اما بدلیل عدم رضایت کادر فنی، به کشور خود بازگشتند که رفت و آمد آنان هیچ هزینه‌ای برای باشگاه پرسپولیس نداشت.

انصاری‌فرد اضافه کرد: برای حضوری قوی در جام حذفی یقینا از دو بازیکن خوب خارجی سود خواهیم برد که در حال حاضر مقدمات کار در حال انجام است تا یک مدافع و یک مهاجم که بازیکن آزاد باشند، با نظر کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس جذب شوند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت بدهی بازیکنان گفت: در آمد حاصل از بازی با بایرن مونیخ بصورت چک دریافت شده که بزودی تاریخ این چک ها فرا می رسد و پس از نقد کردن آن، بدهی بازیکنان به حساب آنان واریز خواهد شد.

انصاریفرد درباره حضور نیافتن رییس فدراسیون فوتبال در جشن پیشکسوتان پرسپولیس گفت: شخصا احترام خاصی به دکتر دادکان قائل هستم و این که گفته می شود ما با هم اختلاف داریم، صحت ندارد. دکتر دادکان جزو پیشکسوتان قابل احترام پرسپولیس است و اگر وی نتوانست در مراسم فوق حضور یابد ، دلیل بر اختلاف ما نیست.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس برای وی و دیگر مقامات فدراسیون فوتبال دعوتنامه ارسال کرد و بنده نیز بصورت حضوری از دکتر دادکان دعوت كردم تا در این مراسم شرکت کند. فردا ( سه شنبه ) با رییس فدراسیون فوتبال مجددا نشستی خواهم داشت و مذاکرات ما بمنظور گسترش روابط دو طرف ، ادامه می یابد.