تبیان، دستیار زندگی
استخدام ویراستار برای ارائه چهره‌ای پاك از اسراییل در ویكی‌پدیا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استخدام ویراستار برای ارائه چهره‌ای پاك از اسراییل در ویكی‌پدیا


یك پایگاه اینترنتی آمریكایی فاش ساخت كه رژیم صهیونیستی با جهت‌دهی خاص به مطالب انتشار یافته در اینترنت به طرق مختلف، در حال پیاده‌سازی رویكرد جدیدی است كه از آن باید تحت عنوان تروریسم فكری نام برد.


پایگاه اطلاع‌رسانی "وترانز تودی " كه به نظامیان آمریكایی كه از ادامه حضور در ارتش آمریكا انصراف داده‌اند اختصاص دارد، در گزارشی به تشریح نفوذ صهیونیست‌ها در رسانه‌ها و پایگاه‌های اینترنتی پرداخت و نوشت: اسراییل در یك برنامه اطلاعاتی كاملا حساب شده در حال تلاش برای هك‌كردن، ارسال ایمیل‌های اسپم، بارگذاری بیش از حد بر روی سرورها و اعمال فشار بر تمامی روزنامه‌نگاران و فعالان اینترنتی است كه علیه این رژیم فعالیت می‌كنند تا بتواند از این طریق انتشار جنایات خود در رسانه‌های جهان را متوقف کند.

استخدام ویراستار برای ارائه چهره‌ای پاك از صهیونیسم

یكی از نمونه‌های واضح چنین رویكردی را باید در پایگاه ویكی‌پدیا جستجو كرد. ویكی‌پدیا بزرگترین دایرةالمعارف مجازی محسوب می‌شود كه مورد استفاده تمامی تحصیل‌كردگان، روزنامه‌نگاران و محققین حرفه‌ای و عامه مردم از هر طیفی است. این پایگاه اینترنتی اكنون تحت سیطره صهیونیست‌ها درآمده و صدها ویراستار آن به استخدام رژیم صهیونیستی درآمده‌اند. این ویراستارها نحوه ارائه چهره‌ای پاك و بی‌گناه از صهیونیسم را آموزش می‌بینند. این آموزش‌ها تنها محدود به اخبار نشده و حتی در زندگی‌نامه‌ها نیز به كار می‌آیند!

ویکی لیکس

كودكان جدی‌ترین هدف دروغگویی‌های صهیونیست‌ها

مهم‌ترین خطر متوجه كودكانی است كه ویكی‌پدیا را به عنوان یك مرجع اطلاعاتی شناخته و با آن خو گرفته‌اند. این كودكان اكنون نیازمند مراقبت در برابر تبلیغات گسترده صهیونیست‌ها هستند كه شامل دروغ‌گویی‌ها و جهت‌دهی‌های نادرست است.

 تروریسم فكری تهاجم اسراییل به آزادی بیان

تهاجم گسترده اسراییل به آزادی بیان و منابع اطلاعاتی اینترنتی را شاخه‌ای از تروریسم به نام "تروریسم فكری " معرفی كرده افزود: تمامی مدیران وب‌سایت‌ها باید مواظب چنین رویكردهایی بوده و كاركنان و خوانندگان خود را نسبت به این معضل آگاه سازند. همچنین این سایت‌ها باید مواظب نظراتی باشند كه در طرفداری از اسراییل در آنها منتشر می‌شوند.

نظرات جعلی و IPهای مشكوك

كارشناسان و محققان حوزه سایبر با بررسی شناسه‌های اینترنتی كاربران ثبت‌كننده نظرات حاوی حمایت از رژیم صهیونیستی به جعلی بودن بسیاری از آنها پی برده‌اند. در این پروژه پروكسی ‌سرورهایی از اتریش، زلاندنو و دیگر نقاط جهان برای ایجاد چنین شناسه‌های جعلی ترتیب داده‌اند. پایگاه وترانز تودی به عنوان یكی از مراكز اصلی اطلاع رسانی كهنه‏سربازان آمریكایی مخالف سیاست‎های جنگی آمریكا علی‌رغم میل خود مجبور به حذف مطالب مربوط به ویرایش ویكی‌پدیا از پایگاه خود شده است.


منبع: فارس

بخش ارتباطات