تبیان، دستیار زندگی
مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان پس از شکست مقابل سوریه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، خوزه پسیرو سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را از سمت خود برکنار کردند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پسیرو اولین قربانی جام پانزدهم

پسیرو سرمربی تیم ملی عربستان

مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان پس از شکست مقابل سوریه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، خوزه پسیرو سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را از سمت خود برکنار کردند.

تیم ملی فوتبال عربستان، نایب قهرمان دوره گذشته رقابت‌های جام ملت‌های آسیا یکشنبه شب در مرحله گروهی این مسابقات با نتیجه 2 بر یک مقابل سوریه تن به شکست داد. مسئولان فوتبال عربستان پس از این شکست، مربی 50 ساله پرتغالی خود را برکنار و ناصر الجوهر را جایگزین وی کردند.

سجده شکر بازیکنان سوریه

برپایه گزارش خبرگزاری فرانسه، پسیرو پیش از این به دلیل راه نیافتن عربستان به رقابت‌های جام جهانی 2010 بشدت زیر فشار بود. وقتی خبرنگاران عربستانی به ترکیب تیم عربستان پیش از دیدار با سوریه انتقاد کرده بودند پسیرو با تمسخر به آنها گفته بود با این تیم قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

بر پایه این گزارش، با توجه به تساوی ژاپن مقابل اردن، در حال حاضر سوریه در صدر گروه دوم رقابت‌ها قرار دارد. این یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های تاریخ فوتبال سوریه محسوب می شود و آنها پس از پیروزی مقابل عربستان آنچنان شادی کردند که گویی قهرمان جام شده‌اند.

بخش ورزشی