تبیان، دستیار زندگی
این دوست گرامی مرحوم خانم زینب ابولحسنی خوانساری یا همون دریای بشارت گرامی قدیمی ترین کاربر تبیان است . که متاسفانه خیلی زود از میان ما رفتند.ایشون همانطور که می دانید خادم و حافظ قرآن بودند که شب میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها دعوت حق را لبیک گف
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنی مجازی با حضور تبیانی ها

کادو، هدیه،

سلام به همه برو بچ عزیز تبیانی :

در این قرار عاشقی می خواهیم دست به دست هم دهیم و یک جشن کوچک برای خوشحالی یکی از دوستان تبیانی که مطمئن هستم این دوست رو می شناسید و از مطالبشون هم استفاده بردید برگزار کنیم . اسم جشن شاید از لحاظ تقویمی بی معنا باشد ولی همین که دوستمون بداند که همیشه به فکر او هستیم و دوستمون رو هیچ وقت و هیچ وقت فراموش نمی کنیم خیلی ارزشمند خواهد بود . این دوست گرامی مرحوم خانم " زینب ابولحسنی خوانساری " یا همون " دریای بشارت " گرامی، قدیمی ترین کاربر تبیان است . که متاسفانه خیلی زود از میان ما رفتند.

ایشون همانطور که می دانید خادم و حافظ قرآن بودند که شب میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها دعوت حق را لبیک گفتند. دوستی که واقعا جاشون در محیط انجمن ها و همچنین ثبت مطالب روزانه واقعا خالیست .

می خواهیم برای گرامی داشت یاد این دوستمون و برای اینکه دریای بشارت گرامی بداند که همیشه در یاد ماست ، تک تک به این دوست عزیز یک هدیه کوچک دهیم، و باعث خوشحالی دوست خوبمون شویم. این هدیه شاید از لحاظ ما خیلی کوچک باشه ولی مطمئن هستم باعث خوشحالی و شادی فراوان "دریای بشارت" عزیز خواهد شد.

دوستان می خواهیم با خواندن یک حمد، سه بار سوره توحید و همچنین 100 صلوات، شادی دوستمون و اینکه انشاالله با آقامون محشور گردد را آرزو کنیم

::: منتظر شرکت همه شما دوستان عزیز هستیم :::

لینک مطالب دریای بشارت 


باشگاه کاربران تبیان ارسالی از - otagh_amal