تبیان، دستیار زندگی
مدتی است که ام تی (MOVEABLE TYPE ) در بین کاربران سراسر دنیا و بخصوص طراحان حرفه ای سایت و وبلاگ نویسان جایگاه ویژه ای پیدا کرده و حتی در بین کاربران کشور خودمان هم طرفداران زیادی دارد. از اینرو یک خبر خوب برای طرفداران این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یاهو هم به MT روی آورد


مدتی است که ام تی (MOVEABLE TYPE ) در بین کاربران سراسر دنیا و بخصوص طراحان حرفه ای سایت و وبلاگ نویسان جایگاه ویژه ای پیدا کرده و حتی در بین کاربران کشور خودمان هم طرفداران زیادی دارد. از اینرو یک خبر خوب برای طرفداران این فناوری جدید داریم و آن هم سرویسی است که شرکت یاهو برای وبلاگ نویسان ارائه داده است.

یاهو با همکاری شرکت SIX APART (طراح و بنیانگذار ام تی) اقدام به ارائه سرویس ام تی در برخی از وب سایت ها و وبلاگ هایی کرده است که در آن کاربران، متن، عکس و فایل های صوتی و تصویری خود را به اشتراک می گذارند. در این راستا هفته گذشته یکی از وب سایت های معروف در زمینه ارائه لینک های جذاب اینترنتی به آدرس DEL.ICIO.US را خریداری کرد. همچنین چند ماه قبل هم سایت فلیکر(FLICKR.COM) که یکی از سایت های معتبر در زمینه به اشتراک گذاری تصاویر است را نیز به مجموعه خود اضافه کرده بود. یاهو قصد دارد در این وب سایت ها از نرم افزار ام تی استفاده کند تا کاربران بتوانند از قابلیت ها وانعطاف پذیری آن بهره مند شوند. در حال حاضر ام تی یکی از متداول ترین نرم افزارهای طراحی است که بخصوص در طراحی وب سایتهای تجاری و همچنین وبلاگ های تبلیغاتی کاربرد زیادی دارد. زیرا به راحتی می توان این وب سایت ها و وبلاگ ها را از طریق ام تی به روز کرد. البته در طراحی وب سایت و وبلاگ نرم افزارهای متداول دیگری هم مانند BLOGGER، GOOGLE INC و XANGA وجود دارند که معمولاً برای وب لاگ ها و وب سایت های شخصی استفاده می شوند. یاهو تقریباً 30 میلیون وب سایت شخصی در سراسر دنیا را سرویس می دهد که بیش از چند صدهزار عدد از این سایت ها به کارهای تجاری و واحدهای تبلیغاتی کوچک مربوط می شود. با توجه به امکانات منحصر به فرد ام تی، این نرم افزار بهترین گزینه برای اینگونه وب سایت ها است.