تبیان، دستیار زندگی
سینمایی همزمان با جشنواره فجر برگزار می‌شود نخستین مسابقه وبلاگ نویسی سینمایی همزمان با جشنواره فیلم فجر توسط سرویس دهنده وبلاگ بلاگفا و با همکاری تعدادی از فعالان عرصه سینما و اطلاع‌رسانی برگزار می‌شود. سایت بلاگفا هدف از ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین مسابقه وبلاگ‌نویسی سینمایی همزمان با جشنواره فجر برگزار می‌شود


نخستین مسابقه وبلاگ نویسی سینمایی همزمان با جشنواره فیلم فجر توسط سرویس دهنده وبلاگ بلاگفا و با همکاری تعدادی از فعالان عرصه سینما و اطلاع‌رسانی برگزار می‌شود.

سایت بلاگفا هدف از برگزاری این مسابقه را معرفی پدیده وبلاگ به عنوان رسانه‌ای پویا و ابزاری نوین جهت پرداخت به زوایای مختلف هنر سینما عنوان‌كرده است.

همچنین تشویق وبلاگ‌نویسان در پرداختن به عرصه‌های تخصصی و علمی و در واقع حمایت و تقدیر از تولیدکنندگان محتوای فارسی تخصصی نیز از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه که دارای وبلاگ سینمایی هستند می‌توانند با مراجعه به آدرسWWW.BLOGFA.COM فرم مربوط به ثبت نام در این جشنواره را تکمیل و ارسال کنند.

هیات داوران این مسابقه همزمان با برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم فجر وبلاگ‌های برگزیده را معرفی و از آنها تقدیر به عمل می‌آورند.

گفتنی است كه شرکت در این مسابقه برای همه نویسندگان وبلاگ‌هایی که از سرویس‌های مختلف وبلاگ و یا از سایت مستقل استفاده می‌کنند و به صورت تخصصی در زمینه سینما و نقد و معرفی فیلم‌ها می پردازند، آزاد است.