تبیان، دستیار زندگی
سرخپوشان تهرانی با شکست مقابل آنتالیااسپور ترکیه به عنوان چهارم تورنمنت چهارجانبه آنتالیا دست یافتند ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس چهارم شد

پرسپولیس - آنتالیا اسپورت

سرخپوشان تهرانی با شکست مقابل آنتالیااسپور ترکیه به عنوان چهارم تورنمنت چهارجانبه آنتالیا دست یافتند.

تیم فوتبال پرسپولیس که با تحمل شکست در دیدار برابر اینتراخت فرانکفورت آلمان از راهیابی به دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه آنتالیا بازمانده بود، از ساعتی پیش در دیدار رده بندی این مسابقات به مصاف آنتالیااسپور ترکیه رفت.

سرخپوشان تهرانی با شکست در این بازی به عنوان چهارم تورنمنت چهارجانبه آنتالیا بسنده کردند که نمی تواند نتیجه‌ای مطلوب برای آنها در فاصله تعطیلات میان فصل لیگ برتر باشد.

حسینی (3)، دنیز (34) و تیتا (89) برای آنتالیا اسپور گلزنی کردند.وحید هاشمیان در نیمه دوم برای تیم فوتبال پرسپولیس به میدان آمد. دروازه بان سرخپوشان تهرانی نیز در نیمه اول رحمان احمدی و در نیمه دوم علیرضا حقیقی بود.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با تیم آنتالیا اسپور در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس چنین گفت:

دلیل افت بازیكنان پرسپولیس برابر آنتالیا اسپور نسبت به آنچه كه برابر اینتراخت به نمایش گذاشته بودند، چه بود؟

ما در این مدت تمرینات پر فشاری را داشتیم و كارمان را بدون استراحت ادامه دادیم چون هدفمان این است كه برای شروع مجدد بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آماده باشیم. البته اگر بازی را دیده باشید، گل اولی كه از آنتالیا اسپور دریافت كردیم و گل سوم حریف در شرایطی وارد دروازه ما شد كه بازیكن آنها سه متر در آفساید قرار داشت. خب زمانی كه داور به راحتی از چنین آفساید فاحشی چشم پوشی می‌كند، دیگر چه انتظاری می‌توان از ما داشت.

دقایق ابتدایی بازی بود كه در آن شرایط گل اول آنها به ثمر رسید و در تمامی دقایق بازی هم داور چون اهل كشور تركیه بود و حریف هم تیم كشور او محسوب می‌شد اكثر سوت‌ها در تمام بازی به سود حریف ما زده شد.

ولی خب جدا از مسائل داوری كیفیت كار بازیكنان هم نسبت به بازی اول تغییر كرده بود، اینطور نیست؟

بله. با وجود توضیحاتی كه در مورد اشتباهات داوری دادم از كیفیت كار بازیكنان در نیمه اول به هیچ وجه راضی نیستم. ما بد كار كردیم با وجود اینكه یك گل آفساید خوردیم اما می‌پذیرم عملكرد بدی داشتیم و در نیمه دوم ما خیلی بهتر از حریف ظاهر شدیم و عملكرد خوبی داشتیم و متاسفانه دقایق آخر با یك اشتباه دیگر، یك گل آفساید دریافت كردیم‌.

پرسپولیس - آنتالیا اسپورت

فكر می كنید نتیجه بازی عادلانه بود؟

خیر. فكر نمی‌كنم فاصله پرسپولیس با آنتالیا اسپور 3 گل باشد. ما  می‌توانستیم به راحتی این بازی را به تساوی كشانده و حتی با پیروزی به پایان برسانیم. قبول دارم كه در بازی اول، بچه‌های ما خیلی بهتر كار كردند و انرژی بیشتری گذاشتند اما چون فاصله دو بازی كم بود، نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. در این بازی بچه‌ها مخصوصا در نیمه اول از شرایط آرمانی خودشان دور بودند. با این حال در نیمه دوم خیلی خوب كار كردیم و دوباره یك تیم شدیم و به لحاظ تاكتیكی شرایط بهتری داشتیم و همانطور كه قبلا گفتم داور در روند بازی تاثیر زیادی داشت.

با شرایطی كه در این اردو داشتید و اردوی بعدی پرسپولیس در امارات از ارزیابی شما از شروع مجدد كار پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی چیست؟

با توجه به این اردو و اردوی بعدی كه داریم سعی داریم كه به امید خدا در دور برگشت بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و تمام بازی‌هایی كه پیش رو داریم جبران مافات كنیم.

نیمه دوم را چگونه بودید؟

در نیمه دوم بهتر بودیم و متاسفانه دوباره گل سوم را در آفساید به ما زدند و چون ترك هم بودند نمی‌خواستند تیم آنتالیا دست خالی از این مسابقات خارج شود. به همین خاطر با این حال از عملكرد بازی بازیكنان در نیمه اول اصلا راضی نیستم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. متاسفانه نیمه دوم هم در دقایق آخر به نفع ما نگرفتند و یكی دو موقعیت را نتوانستیم گل كنیم و اما در نیمه دوم موقعیت خوبی نداشتند و بچه‌های ما خوب همدیگر را پوشش دادند و خیلی خوب از هم حمایت كردند با این حال هر دو بازی خیلی خوب بود.

تفاوت دو تیم اینتراخت و آنتالیا اسپور را چطور دیدید؟

به نظر من از لحاظ فوتبالی، اینتراخت خیلی بهتر از آنتالیا بود ولی از نظر بدنی آنتالیا خیلی سریعتر و بهتر بود و در تمام درگیری‌ها موفق بودند. خستگی بچه‌های ما در دو بازی نزدیك مشهود بود و بچه‌ها هم با فشار سخت آمده بودند و برای ما مهم تمریناتی بود كه انجام داده بودیم.

پرسپولیس - آنتالیا اسپورت

در مورد بهترین بازیكن جهان چه نظری دارید؟

ما رای خود را پیش از این داده بودیم. من فكر می‌كنم یا مسی بهترین بشود یا ژاوی و شانس اینیستا كمتر است. مسی در باشگاهی خیلی خوب بازی كرده و به نظر من بهترین بازیكن دنیاست و از سوی دیگر ژاوی چون با اسپانیا قهرمان جهان است و در جام جهانی بسیار خوب كار كرده، فكر كنم وی هم، شانسی در برابر مسی داشته باشد.

برنامه بازیكنان پرسپولیس روز یكشنبه چگونه است؟

فردا صبح (یكشنبه) بازیكنان در یك جلسه تمرین دارند و فردا شب بر می‌گردیم تهران و پس از یك روز استراحت، به تمرینات معمول ادامه می‌دهیم.

ما مثل تیم‌های اروپایی نیستیم كه در یك هفته بتوانیم 3 یا چهار بازی انجام دهیم و از 25 بازیكن درجه اول سود ببریم. بازیكنان ما نمی‌توانند بازی تحت فشار انجام دهند.

ما با توجه به داشته‌هایمان به بازی خواهیم پرداخت. ما تمام انرژی خودمان را برای تمرینات گذاشته‌ایم و مطمئنا از نظر بدنی كم آوردیم.

در خصوص رای گیری بازیكنان در مور كاپیتانی تیم چه نظری دارید؟

بچه‌های ما كاپیتان خودشان را انتخاب كردند. به نظر من این یك كاری بود كه بچه‌ها توانستند كاپیتان خودشان را انتخاب كنند و ما سعی می‌كنیم از بچه‌ها در این موارد  بیشتر استفاده كنیم. بچه ها كسانی را انتخاب كردند كه من روی آنها نظر داشتم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس