تبیان، دستیار زندگی
استقلال در هفته گذشته در عین شایستگی بازی را به تیم ابومسلم واگذار کرد. امیرقلعه نوعی بعد از بازی با ابومسم درخصوص شرایط بازی گفت: بازی مقابل ابومسلم یکی از قشنگ ترین بازهای لیگ بود، خدا را شاکر هستیم که بچه ها اینقدر خوب فو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نوعی: در قهرمانی استقلال شک نکنید


استقلال در هفته گذشته در عین شایستگی بازی را به تیم ابومسلم واگذار کرد. امیرقلعه نوعی بعد از بازی با ابومسم درخصوص شرایط بازی گفت: بازی مقابل ابومسلم یکی از قشنگ ترین بازهای لیگ بود، خدا را شاکر هستیم که بچه ها اینقدر خوب فوتبال بازی کردند. بازی که بچه ها در مقابل ابومسلم به نمایش گذاشتند واقعاً مرا امیدوار کرد اگر تا به امروز به چیزی هم شک داشتم، از امروز با همه وجود معتقدم که لیاقت بچه ها بسیار زیاد است. من امسال در قهرمانی استقلال شک ندارم و بچه ها را ستایش می کنم.

سرمربی استقلال در ادامه افزود: متأسفانه ما تا دقیقه 20، چها رموقعیت گل را از دست دادیم که اگر یکی از آنها هم گل می شد شاید الان شرایط فرق می کرد، به هر حال من معتقدم که تیمی که گل نزند بالاخره گل می خورد.

امیر قلعه نوعی درخصوص اخراج کاپیتان استقلال تصریح کرد: فرزاد اشتباه کرده و به خاطر اشتباه فرزاد، محمود اخراج شد اما این اتفاق ها پیش می آید قلعه نوعی درخصوص داوری بازی استقلال – ابومسلم متذکر شد: آقای اصفهانیان یکی از داورهای خوب فوتبال ماست. البته به نظر من اخراج امیرحسین درست نبود،در صحنه اخراج فکری هم داور از صحنه دور بود، به نظر من خطایی که که روی عنایتی انجام شد پنالتی بود البته کارشناسان باید در مورد این مساله نظر بدهند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: با وجود از دست دادن 3 بازیکن، مشکل خاصی را در بازی آینده احساس نمی کنیم، ما نیروهای خوبی داریم و همه بازیکنانمان از آمادگی لازم برخوردارند و در بازی این هفته از بازیکنان جایگزن استفاده می کنیم