تبیان، دستیار زندگی
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بحمدالله شهرداری تهران بخش زیادی از آرزوهای ما در ستاد مرکزی دهه فجر را محقق ساخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به دلیل حضور موثر در ستاد مرکزی دهه فجر صورت گرفت

قدردانی شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از شهرداری تهران

شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بحمدالله شهرداری تهران بخش زیادی از آرزوهای ما در ستاد مرکزی دهه فجر را محقق ساخته است.

به گزارش روابط عمومی، در یکصدوچهارمین جلسه شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران که به ریاست دکتر ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل شد، آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از نقش برجسته شهرداری تهران اظهار داشت: شهرداری تهران بیش از انتظارات ما، اهداف و برنامه ها را جامه عمل پوشانده است.

وی همچنین فعالیت شهرداری را در برگزاری جشن های دهه مبارک فجر از جمله فعالیت های چشمگیری برشمرد که توسط این نهاد اجتماعی با جدیت پیگیری می شود.

در این جلسه مقرر شد با محوریت سازمان زیباسازی و همکاری شهرداران مناطق 22 گانه نسبت به تولید پرچم جمهوری اسلامی ایران به مثابه نماد وحدت ملی در تبلیغات محیطی، به عنوان کار ویژه اقدام شایسته صورت پذیرد.

ساماندهی غرفه های مسیر راهپیمایی دهه فجر با مدیریت سازمان مزبور و تبلیغات محیطی پیرامون جشنواره فیلم فجر و انعکاس آن در روزنامه همشهری از دیگر مصوبات یکصدوچهارمین نشست شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بود.

تنظیم: هومن بهلولی