تبیان، دستیار زندگی
به‌دنبال مذاكره انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اتریش با مدیر برنامه‌های مهدی پاشازاده روز گذشته خبر پیوستن این بازیكن به پرسپولیس تا حدودی اخبار این تیم را تحت تأثیر خود قرار داد . در این خصوص گفت‌وگویی با بازیكن ایر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر برنامه هایم با باشگاه پرسپولیس مذاكره كرده‌ است


به‌دنبال مذاكره انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اتریش با مدیر برنامه‌های مهدی پاشازاده روز گذشته خبر پیوستن این بازیكن به پرسپولیس تا حدودی اخبار این تیم را تحت تأثیر خود قرار داد .

در این خصوص گفت‌وگویی با بازیكن ایرانی آدمیرا واكر ترتیب داده شده است:

صحبت پیوستن تو به پرسپولیس مطرح شده است؟

مستقیماً با من هیچ صحبتی انجام نشده اما در این بین تنها مدیر برنامه‌های من به درخواست پرسپولیسی‌ها گفت‌وگوهایی را با آنها داشته است.

شخصاً تمایل به پیوستن به این تیم را داری؟

مسلماً پرسپولیس تیم خوبی است و یكی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران به شمار می‌آید اما اگر قرار به بازی باشد اولویت اول من برای بازی در ایران تیم «استقلال» است.

در حالی صحبت از استقلال می‌كنی كه استقلالی‌ها هیچ تمایلی برای به‌خدمت گرفتن تو نداشته‌اند، و یا حداقل صحبتی در این مورد نكرده‌اند؟

تمام صحبت‌های شما درست، اما به‌هر حال به‌عنوان تیمی كه سال‌ها در آن بازی كرده‌ام تمایل به بازی در این تیم دارم.

البته رابطه نه‌چندان خوب تو و سرمربی استقلال بر اهالی فوتبال پوشیده نیست است؟

نظری در خصوص این مسأله ندارم اما به‌هر حال نمی‌توانم عقاید خودم را نیز نادیده بگیرم!!

تكلیف نهایی‌ات چه زمانی مشخص می‌شود؟

هنوز شش ماه دیگر با آدمیرا واكر قرارداد دارم و اگر قرار به پیوستن به تیمی باشم، اول باید رضایت مسؤولان آدمیرا واكر را جلب نمایم و از آنها رضایتنامه بگیرم. بر همین اساس امروز با حضور در اردوی تداركاتی كه در دبی خواهیم داشت با مدیرعامل تیم صحبت خواهم كرد تا از نظر ایشان نیز مطلع شوم.

انگیزه اصلی تو از پیوستن به پرسپولیس یا یكی دیگر از تیم‌های ایرانی چیست؟

در هر حال با وجود وعده و وعیدهای مختلف بازی‌های من از دید سرمربی تیم‌ملی مخفی مانده مطمئناً انگیزه اصلی‌ام از حضور در یك تیم ایرانی فقط جلب نظر برانكو و نهایتاً رسیدن به پیراهن تیم‌ملی است وگرنه هیچ انگیزه مالی یا منظور دیگری از حضور در یك تیم ایرانی ندارم، به هر حال نهایتاً 4 – 5 روز دیگر تكلیف من مشخص می شود.