تبیان، دستیار زندگی
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، اردوی راهیان نور با هدف گسترش و ترویج فرهنگ غنی عاشورایی، دفاع مقدس و سیره شهیدان عالی مقام در جامعه به خصوص دانش آموزان برگزار می شود.وزارت آموزش و پرورش در راستای تحول بنیادین در درس آمادگی دفاعی مدارس....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اردوهای راهیان نور دانش آموزی

تفحص

برگزاری دومین مرحله اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 26 دی ماه

خبرگزاری پانا: دومین مرحله اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 26 دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، اردوی راهیان نور با هدف گسترش و ترویج فرهنگ غنی عاشورایی، دفاع مقدس و سیره شهیدان عالی مقام در جامعه  به خصوص دانش آموزان برگزار می شود.

وزارت آموزش و پرورش در راستای تحول بنیادین در درس آمادگی دفاعی مدارس دانش آموزان را در قالب کاروان های راهیان نور با هدف انتقال و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به دانش آموزان، یادآوری حماسه ها و ایثارگری های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس در راستای اجرای ماده 64 قانون استخدامی سپاه، آشنایی آنان با هدف والای شهیدان در جهت تقویت اندیشه و اعتقاد معنوی به جبهه های 8 سال دفاع مقدس اعزام می کند.

غواص ها

بر اساس اعلام معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تمام دانش آموزان پسر سال دوم متوسطه می توانند در این اردوها شرکت کنند.

گفتنی است، مرحله اول این اردوها از 7 تا 25 آذر ماه سال جاری برگزار شد و مرحله دوم آن از 26 دی  تا 31 فروردین 90  برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری پانا

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: نسرین صادقی