تبیان، دستیار زندگی
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوانسار با حضور محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افتتاح شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوانسار افتتاح شد

افتتاح اداره تبلیغات اسلامی، شهرستان خوانسار

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوانسار با حضور محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، در مراسم افتتاحیه این دفتر که 14 دی ماه 89 در محل فرمانداری خوانسار برگزار شد، ابتدا سید باقر محمدی فرماندار خوانسار به حماسه 9 دی و حضور گسترده مردم در این روزاشاره کرد و گفت: این روز در تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.

وی در ادامه به لزوم تاسیس اداره تبلیغات اسلامی در خوانسار اشاره کرد و گفت: تاسیس این اداره به منظور پر کردن خلاء مناسبتهای فرهنگی و مذهبی ضروری است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام خواجه کریمی امام جمعه خوانسار نکاتی در خصوص تبلیغات اسلامی متذکر شد.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی منتسب به ولایت فقیه است، مدیر آن باید در دایره ولایت فعالیت کند و از تمام ظرفیتهای شهرستان در مدیریت خود استفاده کند.

وی افزود: امیدواریم با تاسیس اداره تبلیغات اسلامی در خوانسار شاهد ارتقاء فعالیتهای مساجد، مبلغین، تشکلهای دینی و قرآنی باشیم.

حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ضمن بیان روایاتی از ائمه معصومین (ع) و قرائت خطبه های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)، شهرستان خوانسار را دارای بدنه معنوی استوار برشمرد.

وی به فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: سازمان در شهرستانها نقش هماهنگ کننده، مدیریت فرهنگی و شناسایی و ساماندهی تشکلهای دینی، قرآنی، روحانیون و مساجد را بر عهده دارد.

حجت الاسلام بهشتی نژاد با بیان اینکه فعالیتهای قرآنی و مساجد باید در اولویت باشد، افزود: تقویت برنامه های فرهنگی در حوزه قرآن و مسجد موجب کاهش تسلط دشمن بر جامعه می شود.

محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان نیز طی سخنانی کوتاه به مدیریت خوب تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: در مقابل فعالیتهای دشمن و استفاده آنان از ابزارهای تبلیغاتی در جهت از بین بردن اساس خانواده و ترویج فساد دینی، فعالیتهای خوبی از سوی سازمانها و نهادهای فرهنگی کشور صورت گرفته است که راه اندازی سایت تبیان یکی از این موارد است که توسط سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده است.

وی افزود: دشمن در خصوص از بین بردن باورهای دینی و انحراف مردم به سمت فرقه های نو پدید دینی دست از تلاش برنداشته است و تقویت فعالیتهای فرهنگی و مذهبی و استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی در کنار ابزارهای سنتی در مقابله با آنان بسیار مهم و موثر است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام رحیم بخشی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوانسار معرفی شد.

افتتاح اداره تبلیغات اسلامی، شهرستان خوانسارافتتاح اداره تبلیغات اسلامی، شهرستان خوانسار
افتتاح اداره تبلیغات اسلامی، شهرستان خوانسارافتتاح اداره تبلیغات اسلامی، شهرستان خوانسار

تنظیم: هومن بهلولی