تبیان، دستیار زندگی
مسیر راهپیمایی 22 بهمن  استقبال از نمایشگاه فرهنگی ایران من و عروسکم در "دورتموند" نمایشگاه گروهی انجمن هنرمندان نقاش جشنواره بین المللی فیلم سبز ایستگاه عکاسی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران – ایستگاه عکاسی 2...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایستگاه عکاسی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

استقبال از نمایشگاه فرهنگی ایران

من و عروسکم در "دورتموند"

نمایشگاه گروهی انجمن هنرمندان نقاش

جشنواره بین المللی فیلم سبز

ایستگاه عکاسی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

تهران – ایستگاه عکاسی 22 بهمن در مسیر راهپیمایی 22 بهمن بر پا می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این ایستگاه کودکان و نوجوانان زیر 17 سال می توانند با استفاده از دوربین و وسایل لازم ، رایگان به ثبت لحظات پرشکوه راهپیمایی بپردازند.

آثار عکاسی شده بررسی و 22 عکس برای نمایش در تالار تجربه های خانه عکاسان ایران انتخاب خواهد شد.

نمایشگاهی نیز از آثار برتر، مربوط به ایام 22 بهمن در محل ایستگاه برپا خواهد شد. علاقمندان می توانند، به ایستگاه عکاسی "انجمن عکاسان فردا" در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در ضلع جنوبی غربی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنند. ایستگاه عکاسی 22 بهمن به همت انجمن عکاسان فردا و با همکاری خانه عکاسان ایران برپا می شود.

استقبال از نمایشگاه فرهنگی ایران

عشق آباد- مردم ترکمنستان از نمایشگاه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ایام لله دهه فجر استقبال کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این نمایشگاه در 13 بخش فرهنگی - هنری در محل کتابخانه ملی ترکمنستان برپا شده بود.

نمایش چند فیلم سینمایی دوبله شده به زبان ترکمنی در یکی از سینماهای عشق آباد، اجرای سرودهای انقلابی، مسابقات فرهنگی – هنری ، شب شعر و ارائه مقالاتی درباره انقلاب اسلامی از برنامه های هفته فرهنگی ایران در ترکمنستان بود.

من و عروسکم در "دورتموند"

برلین – فیلم من و عروسکم به کارگردانی پریوش نظریه برای نمایش در نهمین جشنواره فیلم های زنان " دورتموند" انتخاب شد.

به گزارش شبکه خبر، این جشنواره از 2 تا 6 آوریل 2003 در آلمان برگزار می شود و در آن فیلم های داستانی، مستند و تجربی در قطع های 35 م.م  و 16 م.م  به صورت بتاکم به نمایش در می آید. این جشنواره در سال 1987  میلادی برای ارائه آثار فیلم سازان تاسیس شد.

نمایشگاه گروهی انجمن هنرمندان نقاش

تهران – نمایشگاه گروهی انجمن هنرمندان نقاش ایران در خانه هنرمندان در باغ هنر تهران گشایش یافت . به گزارش واحد مرکزی خبر، در این نمایشگاه که تا بیست و یکم بهمن دایر است ، بخشی از تازه ترین آثار نقاشان حرفه ای در سبک های  مختلف به نمایش در آمده است.

جشنواره بین المللی فیلم سبز

تهران – سومین جشنواره بین المللی فیلم سبز باشرکت فیلم سازان داخلی و خارجی از سوم تا نهم اسفند در تهران و سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: این سازمان هر دو سال یک بار جشنواره بین المللی فیلم سبز را برگزار می کند.

وی از جمله ویژگی های سومین جشنواره بین المللی فیلم سبز را ، برگزاری همزمان این جشنواره در تهران و مراکز استان ها اعلام کرد و گفت: با برگزاری این جشنواره در مراکز استان ها، امکان بهره مندی بیشتر اقشار مختلف مردم در سراسر کشور از این برنامه فراهم خواهد شد.

وی گفت: یکی از اقدامات سازمان حفاظت از محیط زیست فرهنگ سازی ، اصلاح فرهنگ ها و نگرش ها به محیط زیست است و تاکنون این سازمان با همکاری وزارت آموزش و پرورش ، وزارت علوم تحقیقات و فناوری اقدامات خوبی انجام داده است.

خانم ابتکار افزود: به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد شده، برای فرهنگ سازی در حفظ  محیط زیست، نظام مدیریت سبز در دانشگاهها اجرا شود که دانشگاهها از این برنامه استقبال خوبی کرده اند و دانشگاه فردوسی مشهد این نظام را در داخل دانشگاه اجرا کرده است.