تبیان، دستیار زندگی
اولویت اول برای من استقلال است روز گذشته برخى از سایت هاى خبرى روى خروجى خود خبرى را مخابره كردند كه تا حدودى تعجب برانگیز بود. «مهدى پاشازاده در پرسپولیس!» ابتدا این خبر خیلى جدى به نظر نمى رسید اما پس از اینكه منابع نزدیك ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاشازاده در آستانه پیوستن به پرسپولیس

اولویت اول برای من استقلال است


روز گذشته برخى از سایت هاى خبرى روى خروجى خود خبرى را مخابره كردند كه تا حدودى تعجب برانگیز بود. «مهدى پاشازاده در پرسپولیس!»

ابتدا این خبر خیلى جدى به نظر نمى رسید اما پس از اینكه منابع نزدیك به باشگاه پرسپولیس این خبر را تأیید كردند، موضوع تا حدودى جدى شد. ظاهراً مدیر برنامه هاى پاشازاده مدتى است كه مذاكرات خود را با پرسپولیس آغاز كرده و شاید تا چند روز آینده جواب این مذاكرات مشخص شود. یك منبع نزدیك به باشگاه تهرانى مى گوید: «مذاكرات نهایى آغاز شده. شاید در یكى دو روز آینده پاشازاده به تهران بیاید و در تمرینات پرسپولیس حاضر شود. الان دو طرف مشغول مذاكره در مورد مبلغ قرارداد هستند.» اما باید این اظهارات را جدى گرفت؟ خوردبین سرپرست پرسپولیس مى گوید: «من در جریان نیستم. شاید باشگاه با پاشازاده صحبت كرده. بهتر است از مسؤولان بپرسید.» ولى پیش از اینكه مسؤولان چیزى بگویند، این مهدى پاشازاده بود كه به ایران ورزشى گفت استقلال را به هر تیم دیگرى ترجیح مى دهد. مدافع ایرانى آدمیرا واكر مى گوید: »استقلال خانه دوم من است و اگر قرار باشد به ایران برگردم اولویت اولم این باشگاه است، نه پرسپولیس.»

ولى در صورتى كه استقلال پاشازاده را نخواهد آن وقت او چه تصمیمى مى گیرد؟ : «خب، به پیشنهادات دیگر فكر مى كنم. الان دقیقاً نمى دانم مدیر برنامه هایم با چه باشگاهى صحبت كرده. چون او در دبى است و مرا بى خبر گذاشته. ولى به خاطر تیم ملى هم كه شده در هر باشگاهى بازى مى كنم.» اصلاً پاشازاده به خاطر اینكه تو چشم باشد مى خواهد به لیگ ایران بازگردد. به اعتقاد او در این صورت برانكو ایوانكوویچ براى دعوت كردنش بهانه اى نخواهد داشت: «بله، مى خواهم در جام جهانى براى تیم ملى بازى كنم. اگر در اتریش بمانم شاید هیچ شانسى نداشته باشم، اما حضور در لیگ ایران مى تواند وضعیت را عوض كنم. فقط به خاطر تیم ملى مى خواهم برگردم.» با این حال پاشازاده از چیزى مطمئن نیست. او نه مقصد آینده اش را مى داند و نه از مذاكرات مدیر برنامه هایش خبرى دارد: «بله، فعلاً نمى دانم چه اتفاقى خواهد افتاد. قرار است امروز به دبى بیایم. همه چیز در آنجا مشخص مى شود. البته نظر باشگاه آدمیرا هم مهم است. چون من تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارم و اگر آنها اجازه ندهند هیچ جا نمى توانم بروم.» فقط كمى انتظار مى تواند تكلیف این موضوع را مشخص كند. ولى مسلم اینكه پاشازاده قصد دارد به لیگ ایران باز گردد.