تبیان، دستیار زندگی
با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم های ملوان بندرانزلی، پگاه گیلان و صنعت نفت آبادان .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محرومیت ملوان، پگاه و صنعت نفت

محرومیت ملوان، پگاه و صنعت نفت

با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم های ملوان بندرانزلی، پگاه گیلان و صنعت نفت آبادان به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر محروم شدند.

با توجه به گزارش داور مسابقه تیم های پگاه گیلان و ملوان بندرانزلی، تماشاگران منتسب به باشگاه ملوان بندرانزلی علیه تیم میزبان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه عضدی رشت فحاشی کردند.

برپایه این گزارش، با توجه به پیشینه فحاشی تماشاگران ملوان در بازی با استقلال تهران و پرسپولیس تهران به بازیکنان و کادرفنی تیم حریف که احکام توبیخ کتبی و پرداخت 3 میلیون تومان جریمه نقدی را برای این تیم در پی داشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بازی آینده خانگی این تیم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به تخلفات انجام شده از سوی تماشاگران پگاه گیلان و صنعت نفت آبادان، حکم تعلیقی و 3 ماهه شورایعالی استیناف در مورد این دو تیم قطعی شد تا تیم های پگاه و صنعت نفت، بازی بعدی خانگی خود را بدون تماشاگر برگزار کنند.

محرومیت ملوان، پگاه و صنعت نفت

ضمن اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تازه ترین آراء انضباطی خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.

براساس اعلام رئیس کمیته انضباطی باشگاه ابومسلم بدلیل فحاشی تماشاگران منتسب به این تیم مبلغ سه میلیون تومان جریمه شد.

همچنین وینکوبگوویچ سرمربی تیم فوتبال پاس همدان به دلیل مصاحبه ای که بعد از بازی با پیکان درخصوص وضعیت داوری فوتبال لیگ برتر مطرح کرده بود به یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

اختلاف مالی زوران جورجویچ سرمربی برکنارشده تیم فوتبال ذوب آهن درجلسه ای که با حضور سعید آذری مدیرعامل این باشگاه و کاظمی کارگزار فیفا درکمیته انضباطی برگزارشد، با توافق طرفین خاتمه یافت.

ضمن اینکه تیم های استقلال و پیکان به دلیل تاخیر 2 و 3 دقیقه ای در ورود به زمین به ترتیب به مبلغ 200 و 300 هزارتومان جریمه نقدی شدند.