تبیان، دستیار زندگی
مدافع تیم فوتبال پاس حضور در تیم دیناموزاگرب كرواسى را تجربه اى مفید براى خود عنوان كرد و گفت : انتقالم به این باشگاه به نحوه و شرایط این باشگاه بستگى دارد. محمد نصرتى افزود : هنوز در این زمینه پیشنهاد رسمى از سوى باشگاه دین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نصرتی در دیناموزاگرب


مدافع تیم فوتبال پاس حضور در تیم دیناموزاگرب كرواسى را تجربه اى مفید براى خود عنوان كرد و گفت : انتقالم به این باشگاه به نحوه و شرایط این باشگاه بستگى دارد.

محمد نصرتى افزود : هنوز در این زمینه پیشنهاد رسمى از سوى باشگاه دیناموزاگرب مطرح نشده و انجام چنین انتقالى به شرایط این انتقال بستگى دارد و باید دید این انتقال تا چه اندازه خواسته هاى طرفین را برآورده مى كند . قرار است نمایندگان این باشگاه ظرف هفته جارى به ایران بیایند و شرایط این انتقال را در

گفت و گو هاى حضورى با مسؤولان پاس بررسى كنند .

نصرتى در مورد رضایت خود از حضور در این باشگاه كرواسى گفت : من تنها با انتقال موقت و تا پیش از جام جهانى موافق هستم و در صورتى كه پیشنهاد این باشگاه از نظر مالى و مدت همكارى مناسب باشد بى میل نیستم فوتبالم را در این كشور ادامه دهم .

مدافع ملى پوش تیم فوتبال پاس در خصوص شناختش از تیم دیناموزاگرب اظهار داشت : بر اساس اطلاعى كه از این تیم به دست آوردم ، دینامو در حال حاضر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین لیگ كرواسى است و از جمله تیم هاى مطرح این كشور به شمار مى رود . ضمن اینكه گویا این روزها اردوى خود را در كشور ایتالیا برپا كرده اند و خود را براى بازیهاى دور برگشت آماده مى كنند.وى در خصوص اینكه آیا در زمینه این انتقال برانكو نیزپیشنهادى داشته است گفت : به هرحال با توجه به اینكه برانكو اهل كرواسى است و شناخت كاملى از تیم دیناموزاگرب دارد با او در این زمینه مشورت كردم و او نیز قول داد با توجه به دوستى كه با سرمربى دیناموزاگرب دارد دراین زمینه به من كمك كند.

نصرتى در پایان اظهار داشت : به هرحال انجام این انتقال بستگى به شرایط طرفین و مذاكرات مستقیم دارد ولى آنچه مشخص است من تنها به طور موقت و تا پیش از جام جهانى حاضرم به این باشگاه منتقل شوم چرا كه مطمئناً شرایط انتقالم پس از جام جهانى كاملاُ با زمان كنونى متفاوت خواهد بود .