تبیان، دستیار زندگی
جه بخش سینما، تئاتر و موسیقی بررسی می‌شود عضو كمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی كسری بودجه سینما، تئاتر و موسیقی در روز یكشنبه این هفته خبر داد. امیررضا خادم، نماینده‌ی مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در این هفته با حضور معاونان وزارت ارشاد، بودجه بخش سینما، تئاتر و موسیقی بررسی می‌شود


عضو كمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی كسری بودجه سینما، تئاتر و موسیقی در روز یكشنبه این هفته خبر داد.

امیررضا خادم، نماینده‌ی مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به كسری بودجه سینما، تئاتر و موسیقی و دغدغه‌های موجود در بدنه تخصصی و فعالان این عرصه‌ها گفت: به این منظور از معاونان هنری، سینمایی و برنامه‌ریزی وزارت ارشاد دعوت شده كه روز یكشنبه در محل كمیسیون فرهنگی (خارج از كار این كمیسیون) به بررسی این مسأله بپردازیم.

وی تصریح كرد: این جلسه، تخصصی خواهد بود تا بتوانیم راه كارهایی را برای ارائه پیشنهادات در فصل بودجه و در كمیسیون فرهنگی و بعد در كمیسیون تلفیق برای افزایش بودجه بخش‌های سینما، تئاتر و موسیقی ارائه دهیم.

خادم اظهار امیدواری كرد كه نتایج خوبی از این جلسه حاصل شود و بعد از آن بتوانند مجلس را برای افزایش بودجه در این سه بخش قانع كنند.

وی اظهار داشت: مسئولان سینما، تئاتر و موسیقی با مشكلات بسیار زیادی روبرو هستند و با صحبتی كه دكتر حدادعادل در این راستا نسبت به كمبود در بخش فرهنگ داشتند، امیدواریم كه حمایت آنها را به همراه داشته باشیم.