تبیان، دستیار زندگی
چرخ پانزدهمین دوره از رقابت های جام ملتها از امروز به چرخش در خواهد آمد و بار دیگر قدرت های قاره کهن برای کسب جام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه بزرگ جام ملتهای 2011 قطر

 جام ملتها

چرخ پانزدهمین دوره از رقابت های جام ملتها  از امروز به چرخش در خواهد آمد و بار دیگر قدرت های قاره کهن برای کسب جام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به همین دلیل قصد داریم تا برای برگزاری جام ملتها مسابقه ای را برای مخاطبان گرامی تهیه کنیم تا رقابت در تبیان نیز همانند دوحه قطر در جریان باشد و عزیزان خواننده بتوانند به سوالاتی که از داخل محتوای همین ویژه نامه مطرح شده است پاسخ دهند و جوایز نفیسی دریافت کنند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ این مسابقه به صورت سوالات چهار گزینه ای مطرح خواهد شد و شما دوستان باید از میان چهار گزینه ، یک گزینه را بعنوان پاسخ صحیح سوال انتخاب کنید .

مهلت ارسال پاسخ سوالات تا پایان رقابت ها خواهد بود و جواب مسابقه نیز پس از پایان مسابقات  در بخش ورزشی اعلام خواهد شد. از کاربران گرامی خواهش می کنیم تمامی جواب های سوالات را کامل و یکجا ارسال کنند.

گقتنی است تنها کسانی می توانند در این مسابقات شرکت کنند که عضو سایت تبیان هستند و کسانی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند باید عضو سایت تبیان شوند.( برای عضویت اینجا کلیک کنید)

برای شرکت در مسابقه ویژه جام ملتهای 2011 قطر ایــنـــجـــا کلیک کنید.