تبیان، دستیار زندگی
عبدالرضا کاهانی با فیلم سینمایی اسب حیوان نجیبی است و رسول صدرعاملی با فیلم سینمایی زندگی با چشمان بسته به بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر می‌روند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صدرعاملی و کاهانی در جشنواره فیلم فجر

باران کوثری و مهتاب کرامتی در نمایی از اسب حیوان نجیبی است

عبدالرضا کاهانی با فیلم سینمایی "اسب حیوان نجیبی است" و رسول صدرعاملی با فیلم سینمایی "زندگی با چشمان بسته" به بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر می‌روند.

سلیمان علی‌محمد تهیه‌کننده فیلم سینمایی "اسب حیوان نجیبی است" به خبرنگار مهر گفت: ما فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پس از اتمام زمان مشخص شده از طرف دبیرخانه پر کردیم و فکر می‌کنم حدود یک هفته‌ای است که از زمان این موضوع گذشته است.

وی افزود: این فیلم هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و تلاش می‌کنیم برای حضور در جشنواره فجر آماده شود. ما به دلیل اینکه درگیر مراحل فنی فیلم "اسب حیوان نجیبی است" بودیم نتوانستیم در مهلت مقرر فرم را پر کنیم، اما برای حضور در جشنواره تمایل داریم.

افسانه فراهانی مدیر روابط عمومی موسسه آفتاب نگاران که تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی "زندگی با چشمان بسته" را برعهده دارد درباره حضور این فیلم در جشنواره فجر عنوان کرد: ما فرم حضور در جشنواره فجر را پر کردیم و حتی نسخه‌ای از فیلم را برای بازبینی به دفتر جشنواره ارائه کردیم. امیدواریم فیلم در جشنواره روی پرده برود.

پریوش نظریه و حامد بهداد در نمایی از زندگی با چشمان بسته

بازیگران "اسب حیوان نجیبی است" رضا عطاران، باران کوثری، مهران احمدی، مهتاب کرامتی، پارسا پیروزفر و حبیب رضایی هستند. سلیمان علی‌محمد تهیه‌کننده فیلم و محمدرضا سکوت فیلمبرداراین فیلم است. فیلمنامه این فیلم را کاهانی نوشته و داستان آن درباره آدم‌هایی است که در یک نقطه به هم رسیده‌اند و قرار است مدت زمانی حدود دوازده ساعت را با هم بگذرانند.

"زندگی با چشمان بسته" داستان خواهر و برادرى است که در یک محله قدیمى زندگی می‌کنند و با اتفاقات زیادی روبرو می‌شوند. ترانه علیدوستی، پولاد کیمیایی، حامد بهداد، فرهاد قائمیان، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، الهام پاوه‌نژاد، اندیشه فولادوند، آناهیتا افشار، علی مردانی، گلاره شهبازیان، مهدی اسلامپور وعاطفه رضوی در این فیلم ایفای نقش کردند. این فیلم قرار بود سال گذشته در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید که به دلیل طولانی شدن مراحل فنی، آماده نمایش نشد.

بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر 16 تا 26 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی