تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال که برای حضور در تورنمنت فوتبال آنتالیا در هتل بین‌المللی تایناتیک این شهر اسکان یافته است، هتلی که میزبان یک دوره کلاس مربیگری برای مربیان تیم‌های لیگ برتری ترکیه است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملاقات دایی با فاتح تریم

فاتح تریم

بخش ورزشی- با توجه به حضور فاتح تریم در هتل محل اقامت بازیکنان پرسپولیس در شهر آنتالیا، قرار است علی دایی سرمربی پرسپولیس، ملاقاتی با این مربی مطرح فوتبال ترکیه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال که برای حضور در تورنمنت فوتبال آنتالیا در هتل بین‌المللی تایناتیک این شهر اسکان یافته است، هتلی که میزبان یک دوره کلاس مربیگری برای مربیان تیم‌های لیگ برتری ترکیه است.

در مراسم افتتاحیه کلاس‌ها، مصطفی دنیزلی سرمربی پیشین پرسپولیس حضور یافت. ضمن اینکه قرار است فاتح تریم طی روزهای آینده در این کلاس‌ها حضور یافته و برای حاضران صحبت کند. بر این اساس طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است علی دایی سرمربی پرسپولیس، ملاقاتی با فاتح تریم سرمربی مطرح ترکیه‌ای که مدتی سرمربیگری تیم ملی ترکیه را برعهده داشت، داشته باشد.

از سوی دیگر تیم‌های فوتبال اینتراخت فرانکفورت و کلن آلمان برای حضور در تورنمنت آنتالیا امروز سه شنبه وارد این شهر ترکیه می‌شوند و روز پنجشنبه به مصاف تیم‌های ایرانی و ترکیه‌ای می‌روند. نشست هماهنگی مسئولان چهار تیم شکت کننده در این مسابقات پیش از آغاز تورنمنت چهارجانبه آنتالیا فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

علی دایی سرمربی پرسپولیس

همچنین به دلیل بارش شدید باران در روز دوشنبه و تراکم تیم‌های حاضر هتل تایتانیک آنتالیا، زمین تمرین سرخ پوشان تغییر یافت و به زمین C از مجموعه زمین‌های چمن این هتل انتقال پیدا کرد. بر این اساس تمرینات صبح امروز (سه شنبه) پرسولیس در آنتالیا از ساعت 9:30 به وقت محلی در این محل برگزار شد و تمرین عصر نیز ساعت 16 به وقت محلی برگزار می‌شود.

برای حضور در تمرین صبح بازیکنان با سه دستگاه مینی بوس از هتل به محل تمرین رفتند و پس از آن تمرین با صحبت‌های علی دایی آغاز شد.

نفرات حاضر در تمرین پس از دویدن به دور زمین، حلقه زدند و حرکات کششی انجام دادند و پس از آن به چهار گروه تقسیم شدند که دو سرعتی در مسافت کوتاه در دستور کار آنها قرار داشت. عبور از مانع در گروه‌های دو نفره و تمرینات هوازی از دیگر برنامه‌های تمرینی سرخپوشان بود

این تمرین در هوای نیمه ابری شهر آنتالیا و در زمین چمنی بسیار مناسب برگزار شد که بازیکنان با جدیت خاص و همراه تذکرات و تشویق های دایی تمرینات را برگزار کردند. ژلکو میاج، محمدعلی یحیوی و محمدرضا مولایی در بخش‌های مختلف تمرین دایی را همراهی می­کردند.

تورنمنت فوتبال آنتالیا ترکیه روز پنجشنبه 16 با برگزاری دیدار تیم‌های آنتالیا اسپور ترکیه و کلن آلمان از ساعت 17:40 به وقت ترکیه (ساعت 16:40 به وقت تهران) آغاز می‌شود. تیم پرسپولیس ایران نیز پس از این بازی از ساعت 20:15 (ساعت 19:15 به وقت تهران) برابر اینتراخت فرانکفورت صف آرایی می‌کند.

تنظیم:حسین محمدی