تبیان، دستیار زندگی
پرچمی که به غزه رفت در کنار مسجدالاقصی به اهتزاز درخواهد آمد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صهیونیست به شهرکسازی ادامه دهد

سردار نقدی

بخش سیاسی-  رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ادامه شهرک سازی صهیونیست ها در فلسطین گفت: فلسطینی‌ها نگران نباشند و به صهیونیست‌ها هم پیشنهاد می‌کنیم به شهرک‌سازی خود ادامه دهند زیرا فلسطینی‌ها به زودی به سرزمین خود بازخواهند گشت و آن وقت است که به این خانه‌ها نیاز پیدا می‌کنند.

سردار محمد رضا نقدی صبح دیروز در همایش مسئولان ستادهای دهه فجر که  در محل همایش های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت، انقلاب اسلامی از بزرگترین تحولات تاریخ بشریت بوده است.

وی افزود: شاید عده‌ای با طعنه، از نتیجه راهپیمایی‌های بزرگ مردم سوال میکنند اما باید به آنها گفت، انقلاب اسلامی بعد از خصوصیت دینی و مکتبی اش، مردمی بودن و حضور آنها در صحنه های مختلف انقلاب یکی از برجسته‌ترین وجوه  این انقلاب است .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: به واقع طراحان این گونه سوالات اصل انقلاب اسلامی را نشناخته و تصور می‌کنند سرنوشت ملت‌ها جای دیگری رقم می‌خورد.

نقدی با اشاره به عده‌ای که برای تبلیغات و عوام‌فریبی دم از مردم می زنند گفت: آنها در عمل به این باور اعتقادی ندارند؛ و با جرج سوروس ، شاه عربستان ، شیوخ منطقه و مسئولان رسانه‌های اروپایی برای سرنوشت ملت تصمیم‌گیری‌ می‌کنند.

وی تصریح کرد: این‌ها انسان‌های عقب‌افتاده‌ای هستند که انقلاب اسلامی و مردم و نقش تاثیرگذار آنها را در صحنه‌های مختلف  نشناخته‌اند و به دروغ ادعا می‌کنند که برای ملت ایران اصالت قائل هستند.

برای فتح قدس احتیاجی به تانک و توپ و بمب اتم نیست، بلکه انقلاب اسلامی در دل‌ها و قلب‌ها جلو می‌رود و دنیا را از طریق دل‌ها فتح می‌کند پس هر که می‌خواهد در گرفتن دنیا با انقلاب اسلامی رقابت کند توپ و تفنگ به کارش نمی‌آید و باید توحید داشته باشد و دم از حکومت خداوند بزند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه امروز آرمان‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی دنیا را فراگرفته است گفت: همه این‌ها به برکت حضور مستمر مردم در صحنه های انقلاب بوده و امروز به پشتوانه آن حتی دولت‌ مردان کشورهای دیگر نیز جرات پیدا کرده اند که در مقابل زور بایستند و حرف خودشان را بزنند که نمونه آن غزه و لبنان است.

نقدی افزود: امروز پرچم ایران و تصاویر نورانی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دست کاروان آسیایی غزه است و صهیونیست‌ها بدانند که این پرچم و عکس‌ها در آینده‌ای نزدیک در کنار پرچم فلسطین و بیت‌المقدس به اهتزاز درخواهد آمد.

وی در ادامه گفت: برای فتح قدس احتیاجی به تانک و توپ و بمب اتم نیست، بلکه انقلاب اسلامی در دل‌ها و قلب‌ها جلو می‌رود و دنیا را از طریق دل‌ها فتح می‌کند پس هر که می‌خواهد در گرفتن دنیا با انقلاب اسلامی رقابت کند توپ و تفنگ به کارش نمی‌آید و باید توحید داشته باشد و دم از حکومت خداوند بزند .

سردار نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ادامه شرک سازی صهیونیست ها در فلسطین گفت: فلسطینی‌ها نگران نباشند و به صهیونیست‌ها هم پیشنهاد می‌کنیم به شهرک‌سازی خود ادامه دهند زیرا فلسطینی‌ها به زودی به سرزمین خود بازخواهند گشت و آن وقت است که به این خانه‌ها نیاز پیدا می‌کنند.

وی افزود: همان‌طور که امام (ره) در 12 بهمن به میهن اسلامی بازگشتند و هیچ سلاحی نتوانست جلوی حرکت ایشان را بگیرد قدس نیز فتح خواهد شد و پرچمی که به غزه رفت در کنار مسجدالاقصی به اهتزاز درخواهد آمد .

نقدی در ادامه  گفت: اصلی‌ترین موضوع دهه فجر ارائه یک رویه جهانی است و انقلاب ما دارای یک رویه جهانی است و آنان که منکر این واقعیت هستند یا انقلاب را نمی‌شناسند یا اسلامی بودن آن را زیر سوال می‌برند که در هر دو صورت به انحراف رفته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بشریت در اعصار اخیر عنوان کرد و گفت:  این انقلاب سرمایه‌ای برای همه ملت‌ها است تا به وسیله آن  از چنگال ظلم رها شوند

وی در ادامه  وحدت را یکی از مهم‌ترین مسائل روز کشور دانست و گفت: ملت ما در کنار هم تا امروز پیش آمده‌اند و پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی در سایه همین وحدت کلمه به وجود آمده لذا باید از هر فرصتی برای یادآوری این وحدت استفاده کرد.

نقدی یاد آور شد : در دوره مختلف انقلاب عده‌ای برای منافع حزبی و گروهی خود مردم را دسته دسته می‌کردند اما مردم همواره نشان دادند که زیر بار گروه ‌بازی نمی‌روند؛مردم همه عضو حزب خدا هستند و پشت سر ولایت فقیه حرکت می‌کنند.

منبع:مهر