تبیان، دستیار زندگی
آندرانیك تیموریان هافبك باتجربه تیم ملی ایران می‌گوید هدف ایران رسیدن به فینال جام ملتهای آسیاست ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسیدن به فینال هدف ماست

آندرانیک تیموریان

آندرانیك تیموریان هافبك باتجربه تیم ملی ایران می‌گوید هدف ایران رسیدن به فینال جام ملتهای آسیاست.

تیموریان در گفتگو با سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا درباره رویارویی تیم ایران برابر عراق در نخستین دیدار رقابتهای جام ملتهای آسیا گفت: آخرین مرتبه‌ای كه با عراق بازی كردیم آنها را 2 بر یك در رقابتهای غرب آسیا شكست دادیم.

فكر می‌كنم در آن بازی عملكرد خوبی داشتیم اما در جام ملتهای آسیا همه چیز متفاوت است. ما می‌خواهیم به فینال این رقابتها برسیم و اگر شما قهرمان شوید می‌توانید به همه چیز در زندگی‌تان برسید. می‌توانید در اروپا یا هر جای دیگری كه دوست دارید بازی كنید. دیدار با عراق بازی دشواری خواهد بود اما من یقین دارم كه می‌توانیم در نخستین بازی مان عراق را شكست دهیم.

تیموریان در دیدار قطر

تیموریان درباره وضعیت تیم ملی ایران هم گفت: همه اعضای تیم از جمله مربیان بازیكنان و كادر پزشكی سخت كار كردند و من اطمینان دارم كه می‌توانند در جام ملتهای آسیا نمایش خوبی داشته باشیم.امیدوارم كه حداقل بتوانیم به جمع 4 تیم و در نهایت به دیدار نهایی راه یابیم. ما تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و روزی دو ساعت تمرین كرده‌ایم. شاید هنوز به صددرصد آمادگی نرسیده باشیم اما با چند روز استراحت مطمئن هستم كه به بالاترین سطح می‌رسیم.

آندرانیك ادامه داد: تیم ملی ایران تركیبی از بازیكنان جوان و باتجربه است و فكر نمی‌كنم فشاری برروی بازیكنان وجود داشته باشد. همه بازیكنان برروی بازیها متمركز شدند و می‌دانیم كه هر بازی با بازی قبلی كه انجام دادیم متفاوت است. ما برای موفقیت و پیروزی سخت كار كرده و می‌كنیم.

تنظیم:حسین محمدی