تبیان، دستیار زندگی
 بعد از باخت حرف زدن با قلعه نویى سخت است به ویژه اگر تیم او مغلوب حریف نشده و چوب اشتباهات فردى بازیكنان را خورده باشد. بعضى ها معتقد هستند دوره افت استقلال آغاز شده و این تیم اقتدار نیم فصل نخست را ندارد اما قلعه نویى در ج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویى :اصفهانیان پیر شده است


بعد از باخت حرف زدن با قلعه نویى سخت است به ویژه اگر تیم او مغلوب حریف نشده و چوب اشتباهات فردى بازیكنان را خورده باشد. بعضى ها معتقد هستند دوره افت استقلال آغاز شده و این تیم اقتدار نیم فصل نخست را ندارد اما قلعه نویى در جواب این منتقدان مى گوید: «من در مشهد به قدرت مضاعف بازیكنان خود پى بردم. آنها را ستایش مى كنم. شما دیدید كه ما 8 نفره شدیم آنها مهاجم را با مدافع عوض كردند، به نظر من حق ما باخت نبود، اشتباهات بچه گانه بازیكنان خودمان و ضعف داورى باعث شد ما بازنده شویم. اگر ضربه هاى طالب نسب و یا عنایتى به گل تبدیل مى شد ابومسلم از درون فرو مى ریخت. فرزاد مجیدى توپ را بى جهت لو داد تا ابومسلم در موقعیت گل قرار بگیرد، بعد هم داور به اشتباه او را اخراج كرد. آقاى اصفهانیان در صحنه اى كه فكرى و محبى به توپ رسیدند 40متر از صحنه دور بود كه البته این موضوع به سن بالاى ایشان برمى گردد، به نظر من اخراج صادقى هم صحیح نبود اما اخراج فرزاد درست بود.»

قلعه نویى به مسائل داورى سایپا و قندى هم معترض بود. او در این باره گفت: كمك داور این دیدار همان كسى بود كه در گذشته من را اخراج كرد و براى سایپا پنالتى گرفت!سرمربى استقلال درباره ضعف خط حمله و نداشتن جانشین مناسب گفت: «6 ماه است كه مى گویم یك مهاجم بیاورید اما هنوز خبرى نیست. پول گیلائورى را نداده اند تا او هم جدى تمرین نكند، با وعده و وعید و حرف كه نمى شود حریفان را برده و قهرمان شویم.»سرمربى استقلال درباره ضد فوتبال ابومسلمى ها گفت: «من به این تیم احترام مى گذارم اما خود تماشاگران فهیم هستند و تشخیص مى دهند كه كدام مربى و كدام تیم فوتبال را زیبا و منطقى بازى مى كند. بازى استقلال و ابومسلم یكى از زیباترین بازیهاى لیگ بود اما چه فایده كه ما به اشتباه خود نباختیم و حالا افسوس و حسرت هم فایده ندارد. باید بدون 3 بازیكن اصلى تیم را براى بازى با اهوازى ها آماده كنم.»