تبیان، دستیار زندگی
 شاید پرسپولیس براى دریبل هاى او كوچك بود! و شاید الشباب هم براى دریبل هایش كوچك باشد! بازیكنى كه دیگر همه در پرسپولیس از دستش عاصى بودند روز پنجشنبه و به طور ناگهانى به الشباب امارات پیوست، وقتى حدود 2ماه پیش این خبر از سوى...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولادى: به الشباب امارات پیوست


شاید پرسپولیس براى دریبل هاى او كوچك بود! و شاید الشباب هم براى دریبل هایش كوچك باشد! بازیكنى كه دیگر همه در پرسپولیس از دستش عاصى بودند روز پنجشنبه و به طور ناگهانى به الشباب امارات پیوست، وقتى حدود 2ماه پیش این خبر از سوى منابع نزدیك به باشگاه اماراتى تأیید شد كسى آن را جدى نمى گرفت ولى حالا همه باور كرده اند كه مهرداد اولادى سر از الشباب درآورده است. با این اتفاق دیگر ایمان مبعلى در امارات و الشباب تنها نیست و مى تواند با حضور مهرداد اولادى از این تنهایى دربیاید. انتقال مهاجم شمالى پرسپولیس به امارات شاید دو دلیل داشت. دلیل اول كه براى همه مشخص است، دریبل هاى اعصاب خرد كن او و دلیل دوم هم مشكلات مالى پرسپولیس. انصارى فرد مدیرعامل این باشگاه مى گوید: «ما پول مى خواستیم. حالا با این انتقال قرضى مى توانیم بخشى از مشكلات را برطرف كنیم.»

500هزار دلار براى سه ماه

قرارداد اولادى و الشباب 3ماهه است، آن هم به صورت قرضى. این اتفاق در حالى رخ داد كه او با پرسپولیس تا آذر ماه 85 قرارداد دارد. اولادى و پرسپولیس براى این 90روز 500 هزار دلار از باشگاه الشباب مى گیرند. به دلیل مشكلات مالى پرسپولیس 60درصد از این مبلغ به باشگاه مى رسد و مابقى هم به حساب اولادى واریز مى شود. او مثل هر بازیكن ایرانى دیگرى بابت گل ها و پاس گل هایى كه مى دهد مبلغى به عنوان پاداش از باشگاه اماراتى دریافت مى كند. اولادى لباس شماره 33الشباب را به تن مى كند و قرار است با همین پیراهن از امروز در تمرینات تیم جدیدش حاضر شود.

راضى از خرید

مراسم عقد قرارداد اولادى روز پنجشنبه در باشگاه پرسپولیس انجام شد. در این نشست علاوه بر این بازیكن، محمدحسن انصارى فرد مدیرعامل باشگاه و سعید الغفار حسین مدیرعامل الشباب حضور داشتند. پس از انجام مذاكرات نهایى قرار شد دو تیم دو بازى رفت و برگشت هم انجام دهند. حتى طرف اماراتى اعلام كرد كمپ باشگاه الشباب براى برپایى اردوهاى تمرینى پرسپولیس هیچ مشكلى ندارد.

سعید الغفار در جریان این مراسم اعلام كرد از انتقال قرضى مهاجم پرسپولیس به الشباب بسیار راضى است: «بله، خوشحالیم مهاجم بهترین تیم ایران یعنى پرسپولیس را به خدمت گرفته ایم. قبل از او بازیكنان ایرانى دیگرى هم در تیم ما بازى كرده اند. على دایى و مهرداد میناوند كه جزو ستاره هاى فوتبال ایران هستند در سال هاى اخیر و ایمان مبعلى در حال حاضر در الشباب بازى مى كند.»

قربانى شدم!

و اما مهرداد اولادى پس از این انتقال خیلى خوشحال به نظر مى رسید: «پیوستنم به الشباب خیلى به موقع بود.»

مهاجم سابق پرسپولیس به ایسنا مى گوید: «سعى مى كنم از هویت و جایگاه فوتبال پرسپولیس دفاع كنم. وضعیت روحى ام بهتر شده. واقعاً اتفاق خوبى بود.»

اولادى معتقد است رفتن به الشباب مى تواند سكوى پرتابش باشد: «بله، اگر خودم را در آنجا نشان دهم مى توانم به باشگاه مطرح ترى بروم، باور كنید.»مهاجم جدید الشباب ساعاتى بعد از مصاحبه با ایسنا، به خبرگزارى فارس حرف جالبى زد: «من قربانى بازیكنان پرسپولیس شدم!»

البته او در این مصاحبه به هیچ كس حمله نكرد بلكه ابراز خوشحالى هم كرد: «فقط مى توانم بگویم خوشحالم. من قربانى شدم ولى مشكلات مالى بچه ها حل مى شود.»

اما شاید سفر به امارات اولادى را هم مثل سایر بازیكنانى كه به این كشور رفته اند، محو كند: «نه، این قضیه را قبول ندارم. همه چیز بستگى به تلاش خودم دارد. اگر خوب كار كنم امكان ندارد محو شوم.»

بخش جالب حرف هاى اولادى آنجاست كه مى گوید نحوه بازى اش در امارات تغییر نمى كند: «نباید از من توقع داشته باشند كه دریبل نزنم.»