تبیان، دستیار زندگی
از كسی كه وفادار به جنگ نیست چه انتظاری است كه مسلمانی یعنی چه و مسلمان واقعی كیست ؟ پس اینها را شناسائی كنید و به مردم بشناسانید . فلان آقا ادعایش این است كه مقلد امام هستم اما كی ؟ كجا ؟ آیا مقلد امام بودن فقط به گفتن است یا به عمل .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وصیت شهیدی که هنوز بازنگشته

شهید خدامراد شرافتی در وصیت نامه خود نوشته است:عزیزان! بسیجی شدن كار آسانی اما بسیجی ماندن كار مشكل . شما عزیزان قلب امام هستید همیشه در صحنه باشید در بسیج و پایگاه ها مقاومت در شهر و روستا ... مانند نگه داشتن جبهه های حق علیه باطل .

خدا مراد شرافتی در هفدهم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و پنج (17/1/1345) در روستای لار بخش باشت دیده به جهان گشود. شهید شرافتی در 4/4/1367 به شهادت رسید اما پیكر پاكش تا كنون به دست نیامده است. آن چه می خوانید متن كامل تنها وصیت نامه به جا مانده از آن شهید است:

وصیت شهیدی که هنوز بازنگشته

بنام الله وصیت نامه ام را شروع می كنم

الذین آمنوا و هاجرو فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئك هم الفائزون. یبشرهم ربهم برحمه منه و رضوان و جنات لهم فیهما نعیم مقیم.

بنام معبود عابدان و معشوق عاشقان و مقصود قاصدان

السلام علیك یا ابا عبدالله

ای زائران كربلا ای راهیان طریق عزت و شرف و ای اسوه های عشق و آزادی كه جان را در طبق اخلاص نهاده و در انبوهی از فتنه های غرب و شرف به فرمان امام امت ارواحنا فداء با همتی بلند و عزمی راسخ دیوارهای ظلم و ستم را فرو ریخته شتابید تا گام های آخرین را هر چه استوارتر برداریم.

ای برادران بسیجی همان طور كه امام عزیز فرمودند "بزرگترین مشكلات در راه انقلاب به دست شما بسیجی ها حل شده اند. " پس برادران عزیز حركت كنید و مهلت را از دشمن بگیرید.

عزیزان! بسیجی شدن كار آسانی اما بسیجی ماندن كار مشكل . شما عزیزان قلب امام هستید همیشه در صحنه باشید در بسیج و پایگاه ها مقاومت در شهر و روستا ... مانند نگه داشتن جبهه های حق علیه باطل .

نسیم كربلای حسین (ع) مشامم را نوازش می دهد و می خواهم به ندای " هل من ناصر ینصرنی" حسین لبیك گفته باشم. حسین جان! می خواهم به دیدارت بیایم و یكی از حسینیان باشم این همه ناله كردم این همه صدایت كردم تا شاید موفق به دیدارت شویم حال كه تو فیق داده ای پس مرا شفیع واقع شو تا شاید خدا مرا ببخشد . خدایا به تو پناه می برم كه مبادا گمراه گردانم یا گمراه گردم بلغزانم و یا بلغزم ستم كنم یا ستم ببینم دیگران را به نادانی كشانم یا خود دچار آن گردم حال كه این چندین بار است كه به جبهه اعزم می شوم یارانم را از دست داده ام دوستانم را از دست داده ام . خدایا تو مرا یاری كن چونكه از قافله عقب مانده ام . دستم را بگیر و به قافله حسینیان برسان كه شاید به حسینیان برسم و اما ای امت حزب الله شما بدانید كه علی (ع) در محراب و علی اكبر در راه خدا شهید شدند .

 شما ای برادران و خواهران مسلمان، پشتیبان امام و انقلاب باشید تا صدمه ای نبینند و پشتیبان روحانیت باشید و نگذارید افراد سود جو و فرصت طلب بین شما تفرقه بیندازند

مواظب جوانان باشید خدای ناكرده ناخواسته در خواب غفلت فرو روند و شما ای برادران و خواهران مسلمان ، پشتیبان امام و انقلاب باشید تا صدمه ای نبینند و پشتیبان روحانیت باشید و نگذارید افراد سود جو و فرصت طلب بین شما تفرقه بیندازند . ای عده ای كه دم از اسلام و یا در لباس اسلام و یا طرفدار محرومین و مظلومین در حال حاضر طرفدار جنگ هستید اما نمی دانند خط مقدم جبهه یعنی چه و كجا هست و دلیلش چیست كه بر سر شما حكومت می كنند این عده را بشناسید و در گوشه ای از تاریخ برای نسل های آینده بعنوان یك وظیفه همانطوری كه پیام خون شهدا را به آیندگان می رسانید بگوئید كه فرصت طلب یعنی چه و چه كسانی هستند و خط مشی و ایده چنین افرادی را بگو ئید.

امام عزیز فرمودند : " كه جنگ در رأس تمام امورات است "

پس از كسی كه وفادار به جنگ نیست چه انتظاری است كه مسلمانی یعنی چه و مسلمان واقعی كیست ؟ پس اینها را شناسائی كنید و به مردم بشناسانید . فلان آقا ادعایش این است كه مقلد امام هستم اما كی ؟ كجا ؟ آیا مقلد امام بودن فقط به گفتن است یا به عمل .

برادر مقلد امام هستی پس چرا عمل نمی كنی . آن رابطه بازی ها چیه؟ آن زورگوئی ها چیه؟ آن بی عدالتی ها چیه ؟ من در گذشته چه كاره بودم امروز نباید همه اش روی این مسئله ها تأكید شود .

شهید رجائی فرموده اند : " انقلابی كسی است كه مقلد امام است "

پس براداران و خواهران عزیز كه بار مسئولیت پیام شهداء بر دوش شماست مواظب باشید این افراد را بشناسید و با قاطعیت جلوی چنین افرادی بایستید .

از اقوام و خویشانم و خانواده ام می خواهم كه اگر می خواهند گریه كنند بیاد حسین (ع) و علی اكبر گریه كنند . من گریه ندارم چون كه شما دفن و مرا جستجو می كنید ولی موقع شهادت حسین (ع) اهل كوفه بجای دلداری زینب او را تازیانه می زدند و اما مادرم حقی كه تو به گردنم داری با این قلم و كاغذ خلاصه نمی شود تو  را به حسین قسم میدهم ناراحت نباش زیرا راهی كه من انتخاب كرده ام راهی است الهی و پیوند با خدا كه شاید باری از گناهان مرا كم كند . انشالله و تو هم پهلوی زینب سر بلند هستی كه چنین فرزندی در دامن خود پرورش دادی . خواهرانم داغ برادر دیده را دیده ام و می دانم چقدر ناراحتی دارد اما چه باید كرد من راه حسین را ادامه می دهم و شما هم زینب گونه عمل كنید .

وای برادران دشمنان اسلام نگذاشتند كه آرام باشیم اما كور خواندند پس بر همه ما واجب است تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون جلوی دشمنان اسلام بایستیم و قلب آنان را بشكافیم تا جلوی خانوادهای شهداء و فرزندان شهداء سر بلند باشیم .

خدامراد شرافتی / 05/02/1367

منبع : خبرگزاری فارس

تنظیم : رها آرامی - فرهنگ پایداری تبیان