تبیان، دستیار زندگی
گشتی در فوتبال
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ریز و درشت از فوتبال ایران

بخش ورزشی- وحید هاشمیان روز چهارشنبه در اردوی ترکیه به جمع پرسپولیسی ها اضافه می شود. وحید هاشمیان پس از پیوستنش به پرسپولیس با اجازه دایی برای رفع مشکلاتش و دریافت برگه تسویه حساب از باشگاه بوخوم به آلمان سفر کرد.

وی در گفت و گویی با علی دایی اعلام کرد که با رفع مشکلش روز چهارشنبه هفته جاری در اردوی ترکیه به جمع پرسپولیسی ها خواهد پیوست.

جباری به تمرینات استقلال بازگشت
فوتبال

پرویز مظلومی روز شنبه و پس از ادامه غیبت های متوالی مجتبی جباری در تمرینات استقلال اعلام کرد اگر این بازیکن روز یکشنبه هم در تمرینات شرکت نکند، او را در اختیار باشگاه قرار خواهد داد.

این تهدید مظلومی کارساز شد و مجتبی جباری در تمرین صبح دیروز استقلال حاضر شد و با لباس شخصی نظاره گر تمرینات یارانش بود. جباری به دلیل مصدومیت در تمرینات چند روز گذشته استقلال حضور نداشت.

طومار هواداران ذوب آهن برای رئیس جمهور

هواداران باشگاه ذوب آهن و مردم استان اصفهان پس از امضای طوماری 150 متری، آن را جهت انعکاس به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان، به دفتر استاندار اصفهان تحویل دادند.

در این طومار که در اعتراض به رای صادره فدراسیون فوتبال جهت تکرار دیدار ذوب آهن و مس کرمان و حمایت از نایب قهرمان آسیا و مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان تهیه شده، توسط هزاران نفر از مردم شریف اعم از خانواده معظم شهدا، اصناف و ... امضا شده است.

موافقت پروین با حضور کریمی در امارات

هافبک مهاجم تیم فوتبال استیل آذین با موافقت علی پروین و پس از دیدار با حسین هدایتی راهی امارات شد. علی کریمی که به دلیل حضور موفق در تیم فوتبال الاهلی برای دیدار دوستانه این تیم با میلان ایتالیا به امارات دعوت شده، با کسب اجازه از علی پروین و پس از دیدار با حسین هدایتی مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه استیل آذین راهی امارات شد تا در این دیدار به میدان برود.

کفاشیان در مورد صحبت های مطرح شده پیرامون این که گفته است از فدراسیون فوتبال نمی روم، تصریح کرد: هیچ موقع نگفتم که اگر من را بکشید از فدراسیون فوتبال نمی روم، بلکه گفتم بحث مطرح کردن استعفا درست نیست، چون شانه خالی کردن از زیر بار مسؤولیت است و من هیچگاه این کار را انجام نمی دهم

کفاشیان: نمایندگان مجلس نمی توانند در کار فدراسیون فوتبال دخالت کنند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر در آینده وزارتخانه ورزش و جوانان تشکیل شود، نمایندگان مجلس نمی توانند در کار فدراسیون فوتبال دخالت کرده و به خاطر 2 باخت فوتبال، وزیر وزارتخانه را مواخذه کنند.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد حضورش در کنگره AFC برای شرکت در انتخابات و حمایت کویت از سعید لو عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا رییس سازمان تربیت بدنی بتواند به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شود. این حق ما است و بن همام هم به این موضوع اذعان کرده است و قول داده تا تمام شرایط را مهیا کند تا ما هم عضوی در AFC داشته باشیم. زمینه برای رسیدن به این هدف مهیا شده است.

کفاشیان در مورد صحبت های مطرح شده پیرامون این که گفته است از فدراسیون فوتبال نمی روم، تصریح کرد: هیچ موقع نگفتم که اگر من را بکشید از فدراسیون فوتبال نمی روم، بلکه گفتم بحث مطرح کردن استعفا درست نیست، چون شانه خالی کردن از زیر بار مسؤولیت است و من هیچگاه این کار را انجام نمی دهم.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد تشکیل وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: اگر در آینده هم این وزارتخانه تشکیل شود نمی تواند در کار فدراسیون فوتبال دخالت کند چون فدراسیون فوتبال مجمع دارد که آنها تصمیم گیری می کنند، اما ممکن است نمایندگان وزارتخانه ها هم در این مجمع حضور داشته باشند. کفاشیان ادامه داد: نمایندگان مجلس نمی توانند در آینده به خاطر 2 باخت فوتبال، وزیر وزارتخانه را مواخذه کنند؛ چیزی که در حال حاضر شاهد وقوع آن هستیم. ما در فوتبال کار خودمان را انجام می دهیم و مطمئنم که سایر فدراسیون ها هم مخالف تشکیل این وزارتخانه ها هستند.

ابراهیم زاده: ذوب آهن به دنبال گرفتن امتیاز ناحق نیست

منصور ابراهیم زاده پس از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض به انتخاب هومن افاضلی به عنوان مربی تیم فوتبال امید ایران گفت: قبلاً هم گفته بودم که اعتراض نداشتم و تنها به نحوه انتخاب معترض بودم.

سرمربی ذوب آهن در مورد مباحثی که در ادامه جلسه عنوان شد، گفت: صحبت هایی در مورد تکرار بازی ذوب آهن و مس انجام شد که بیشتر آنها به اعضای کمیته فنی و مسؤولان فدراسیون ارتباط داشت. وی تأکید کرد: به آنها گفتم یادتان باشد که ذوب آهن چه شرایطی دارد و سال گذشته نیز چه اتفاقاتی برایش افتاد. ذوب آهن دنبال گرفتن امتیاز ناحق نیست، اما وقتی یک تصمیم گرفته می شود، حق اعتراض داریم که آن را از مسیر فدراسیون دنبال می کنیم.

تنظیم برای تبیان: امیر رضوانی