تبیان، دستیار زندگی
در روز چهارشنبه‌ ملوان‌ در خانه‌ و برق‌ در تهران‌ با گلزنى‌ در مقابل پاس و راه آهن در دقایق‌ پایانی بازی ‌ از شکست‌ گریختند، در اهواز نیز استقلال‌اهواز به‌ افسانه‌ شکست‌ناپذیرى‌ صباباترى‌ پایان‌ داد و فضلى‌ مهاجم‌ استقلال‌اه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر


در روز چهارشنبه‌ ملوان‌ در خانه‌ و برق‌ در تهران‌ با گلزنى‌ در مقابل پاس و راه آهن در دقایق‌ پایانی بازی ‌ از شکست‌ گریختند، در اهواز نیز استقلال‌اهواز به‌ افسانه‌ شکست‌ناپذیرى‌ صباباترى‌ پایان‌ داد و فضلى‌ مهاجم‌ استقلال‌اهواز راه‌ گلزنى‌ و برترى‌ را به‌ سایر بازیکنان‌ لیگ‌برتر آموزش‌ داد تا این تیم با نتیجه یک -صفر حریف خود را از پیش رو بردارد. اما به‌ دربى‌ اصفهان‌ برسیم. در روزى‌ که‌ سپاهان‌ با بازگشت‌ محرم‌ نویدکیا شخصیت‌ تکامل‌ یافته‌ترى‌ پیدا کرد، توانست‌ با نتیجه دو - صفر انتقام‌ شکست‌ دور رفت‌ را بگیرد و به‌ جمع‌ مدعیان‌ ملحق‌ شود.

سایپا که‌ با یک‌ بازى‌ بیشتر صدر جدول‌ را در اختیار داشت‌ روز چهارشنبه‌ 90دقیقه‌ مقابل‌ تیم‌ شهید قندى‌ و مجید جلالى‌ سرمربى‌ جدید این‌ تیم‌ جان‌ به‌ لب‌ شد اما در دقایق‌ وقت‌ اضافه‌ صاحب‌ پنالتى‌ نسبتاً‌ مشکوک‌ شد تا با به‌ ثمر رساندن‌ آن‌ در صدر جدول‌ یکه‌ تاز باقى‌ بماند.

فجرسپاسى‌ این‌ هفته‌ به‌ چهارمین‌ پیروزى‌ پیاپى‌ خود رسید.

شکار این‌ هفته‌ تیم‌ شاغلام، یک‌ تیم‌ خوب‌ به‌ نام‌ فولاد بود که‌ در حال‌ پیمودن‌ سیر صعودى‌ بود اما فجر سپاسى‌ نسخه‌ این‌ تیم‌ را هم‌ پیچید و با پیروزی دو - صفر مقابل فولاد همه‌ را شگفت‌زده‌ کند.