تبیان، دستیار زندگی
برای تعلیم فرزندان  نمایشگاه نقاشی ایرانی در باکو  بازگشایی تماشاخانه بزرگ مسکو استفاده از نمایش برای تعلیم فرزندان تهران – نمایش و تئاتر تنها هنری است که در حضور مخاطب خلق می شود و بیشترین ارتباط را با مخاطب برقرار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده از نمایش برای تعلیم فرزندان

نمایشگاه نقاشی ایرانی در باکو

بازگشایی تماشاخانه بزرگ مسکو

استفاده از نمایش برای تعلیم فرزندان

تهران – نمایش و تئاتر تنها هنری است که در حضور مخاطب خلق می شود و بیشترین ارتباط را با مخاطب برقرار می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم پایانی شمشین جشنواره نمایش عروسکی در بوشهر با بیان این مطلب، توجه اولیا و مربیان به استفاده از این هنر را برای تعلیم و تربیت فرزندان خواستار شده و گفت: دلیلی ندارد در مدارس خود برای تدریس تنها از گچ و تخته کمک بگیریم . برای ایجاد تحول در روشهای آموزشی نیاز به شرایط و امکانات خاصی نیست و هر آنچه را در اختیار داریم می توان به کار گرفت و نمای عروسکی از جمله این موارد است.

ششمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور 15 گروه نمایشی از 9 استان کشور چهاردهم تا هفدهم بهمن به بوشهر برگزار شد.

نمایشگاه نقاشی ایرانی در باکو

باکو- نمایشگاه نقاشی ایرانی روز جمعه به مناسبت دهه فجر در موزه هنرهای زیبای باکو گشایش یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این نمایشگاه 60 اثر نقاشی آبرنگ و گرافیک هنرمند ایرانی "رضا فتاحی" و " کاظم خداوردی" به نمایش گذاشته شده است .

بازگشایی تماشاخانه بزرگ مسکو

مسکو- تماشاخانه بزرگ مسکو پس از سه ماه از گروگان گیری شبهه نظامیان چچنی امروز بازگشاییمی شود.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، تماشاخانه مسکو با صرف هزینه زیاد، بازسازی شده و نوسازی آن 3 ماه طول کشیده است. در حادثه گروگان گیری در این تماشاخانه که در اکتبر سال 2002 اتفاق افتاد، بیش از 100 نفر از جمله 50 شبهه نظامی چچنی کشته شدند . تماشاخانه مسکو از هم اکنون فروش بلیت برنامه های هنری خود را آغاز کرده است.