تبیان، دستیار زندگی
احتمالات بسیاری در مورد افشای این خبر و حذف زود هنگام آن داده می شود که صحت و سقم آن ها در آینده مشخص خواهد شد. هرچه هست ، هنوز هم از علی رضا عسگری هیچ خبر موثقی در دست نیست. علی رضا عسگری در سال های دفاع مقدس از فعالان جبهه و جنگ بود و با لقب «رضا چیفت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهید علیرضا عسگری در جبهه (عکس)

به گزارش مشرق ، علی رضا عسگری، معاون اسبق وزارت دفاع جمهوری اسلامی در اوایل سال 2007 هنگامی به ترکیه سفر کرده بود ناپدید شد.

شهید علیرضا عسگری در جبهه (عکس)

پس از سه سال بحث و گمانه زنی درباره علت ناپدید شدن او ، ناگهان در تاریخ 27 دسامبر 2010 میلادی، روزنامه‌های اسرائیلی هاآرتص و یدیعوت آحارونوت با درج خبری بر روی وبگاه‌های خود، به نقل از یکی از نزدیکان ایهود باراک مدعی شدند که علیرضا عسگری در سلول‌ خود در زندان آیالون واقع در خاک فلسطین اشغالی به قتل رسیده است. این خبر بعد از مدت کوتاهی ناپدید گردید!

احتمالات بسیاری در مورد افشای این خبر و حذف زود هنگام آن داده می شود که صحت و سقم آن ها در آینده مشخص خواهد شد. هرچه هست ، هنوز هم از علی رضا عسگری هیچ خبر موثقی در دست نیست.

علی رضا عسگری در سال های دفاع مقدس از فعالان جبهه و جنگ بود و با لقب «رضا چیفتن» شناخته می شد. در زیر چند نمونه از تصاویر وی ، مربوط به اواخر جنگ تحمیلی دیده می شود.

شهید علیرضا عسگری در جبهه (عکس)

علی رضا عسگری (نفر پشت سر)

شهید علیرضا عسگری در جبهه (عکس)

علی رضا عسگری (ایستاده ، نفر سوم از چپ)

شهید علیرضا عسگری در جبهه (عکس)

علی رضا عسگری (نشسته ، نفر دوم از راست)

تنظیم : رها آرامی - فرهنگ پایداری تبیان