تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال ساحلی کشورمان یکشنبه شب(شب گذشته) در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت های....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین شکست فوتبال ساحلی ایران

دومین شکست فوتبال ساحلی ایران

تیم فوتبال ساحلی کشورمان یکشنبه شب(شب گذشته) در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت های فوتبال ساحلی جام جهانی 2007 برزیل در عین شایستگی و در یک دیدار نزدیک و فشرده تنها با نتیجه 7 بر 6 مغلوب آمریکا شد تا دومین شکست خود در این مسابقات را تجربه کند.

برپایه این گزارش، در این دیدار که قضاوت آن برعهده جورج پوستا از هلند بود، تیم فوتبال ساحلی آمریکا پس از اخراج عبداللهی دردقیقه 8، با گلزنی جوشا نولز از روی نقطه پنالتی از ایران پیش افتاد. آمریکایی ها یک دقیقه پس از این گل توسط ماریو چیمینتی گل دوم را هم به ثمر رساندند اما علی علیگلی در دقیقه 16 یکی از این دو گل را جبران کرد.

محمد احمدزاده در فاصله 13 ثانیه و در دقایق 17:45 ثانیه و 17:58 ثانیه موفق به گلزنی شد تا فوتبال ساحلی کشورمان از تیم فوتبال ساحلی آمریکا جلو بیفتد اما یوری مورالز در دقیقه 19 گل تساوی آمریکا را به ثمر رساند.

در شرایط که توپ و میدان در اختیار بازیکنان فوتبال ساحلی ایران بود، تیم آمریکا در فاصله زمانی 14 ثانیه دوبار دیگر موفق به گلزنی شد. بنیامین آگوستورگا در دقیقه 22:19 ثانیه و جوشا نولز در دقیقه 22:33 ثانیه گل های آمریکا را به ثمر رساندند.

دومین شکست فوتبال ساحلی ایران

در ادامه مسابقه، مهدی داوودی در دقیقه 27 موفق شد چهارمین گل تیم فوتبال ساحلی ایران را به ثمر برساند اما ماریو چیمینتی در دقیقه 30 باردیگر اختلاف دو تیم را به 2 گل رساند.

در فاصله یک دقیقه ایبسن یکبار دروازه خودی را باز کرد و در دقیقه 34 گل هفتم آمریکا را به ثمر رساند اما مسلم مسیگر در دقیقه 35 موفق شد ششمین گل ایران را به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار با نتیجه 7 بر 6 به سود تیم فوتبال ساحلی آمریکا به پایان رسید تا تیم فوتبال ساحلی کشورمان دومین شکست خود در این مسابقات را تجربه کند.

شاگردان ایرانی مارکو اکتاویو در این مسابقه شایسته شکست نبودند زیرا با نگاهی گذرا به آمارهای پایانی مسابقه برتری محسوس تیم کشورمان در این دیدار مشخص می شود.

در صد تصاحب توپ: ایران 54 درصد - آمریکا 46 درصد

شوت به داخل چارچوب: ایران 28 - آمریکا 18

شوت به سمت دروازه: ایران 32 - آمریکا 12

درابتدای این دیدار تیم فوتبال ساحلی کشورمان با ترکیب حامد قربانپور، حسن عبداللهی، فاروق درا، علی نادری و محمد احمدزاده وارد زمین مسابقه شدند ولی علی علیگلی، علیرضا خسروی آقایی، مهدی داودی، فریدون بلوک باشی، مسلم مسیگر و عباس هاشمپور هم فرصت حضور در این دیدار با بدست آوردند.

دومین شکست فوتبال ساحلی ایران

در ادامه این رقابت ها هم روزگذشته  3 بازی در گروه های A و B پیگیری شد که طی آن نتایج زیر بدست آمد:

گروه A:

* برزیل 6 - مکزیک 4

* روسیه 5 - جزایر سلیمان 2

جدول رده بندی گروه A:

1- برزیل 6 امتیاز، 2- روسیه 3 امتیاز، 3- مکزیک 2 امتیاز، 4- جزایر سلیمان بدون امتیاز

گروه B:

اسپانیا 4 - پرتغال 2

ایران 6 – آمریکا 7

جدول رده بندی گروه B:

1- اسپانیا 6 امتیاز، 2- آمریکا 3 امتیاز، 3- پرتغال 2 امتیاز، 4- ایران بدون امتیاز