تبیان، دستیار زندگی
همانطور که می بینید، نقاشی امروز ما یک موش کارتونی است. برای شروع کار با سه دایره شروع می کنیم. ببینید که چطور حدود کلی موش کارتونی مشخص می شود! این کار کمک می کند که ادامه ی نقاشی راحت تر شود. سپس همانند تصویر زیر خطوط قرمز و سبز را در جاهای مشخص شده بک
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موش دم صورتی

موش دم صورتی

همانطور که می بینید، نقاشی امروز ما یک موش کارتونی است. برای شروع کار با سه دایره شروع می کنیم. ببینید که چطور حدود کلی موش کارتونی مشخص می شود! این کار کمک می کند که ادامه ی نقاشی راحت تر شود.

سپس همانند تصویر زیر خطوط قرمز و سبز را در جاهای مشخص شده بکشید. این خطوط نیز در کشیدن اعضای بدن موش کارتونی شما کمک فراوانی می کند.

موش دم صورتی

پس از کامل شدن پیش طرح، جزئیات و طرح اصلی را از صورت موش شروع می کنیم. دایره ی کوچکی را برای چشم آن در نظر می گیریم و سر بینی او را با شکلی شبیه دایره می کشیم.

در تصویر بعدی می بینید که از چه خطوطی برای صورت بلند و دراز موش استفاده کردیم. کافیست دایره بزرگ را با دو خط منحنی به سر بینی موش وصل کنید. با یک بیضی نیمه نیز می توانید گوش آن را بکشید.

موش دم صورتی

گوش دیگر موش کارتونی را بکشید و بروید سراغ بدن او.

با کمی دقت می توانید به خوبی از پس کشیدن آن بر بیایید. دایره هایی که برای بدن موش کشیدید کمک می کند که این پیچ و تاب ها را به راحتی بکشید.

خطوط سبز را برای مشخص کردن دست و پاهای موش کارتونی استفاده کردیم و حالا به کمک آنها دست او را می کشیم.

موش دم صورتی

دست دیگر  دورتر از ما است و ما قسمت کمتری از آن را می بینیم. پس دست دیگر به این صورت می کشیم. پاهای موش را نیز بر اساس همان خطوط سبز کامل می کنیم. ران موش را به صورت نیم دایره ای بکشید. به این صورت به پای او حجم می دهیم.

دم موش شبیه کمی شبیه حرف ل در فارسی می باشد که کمی پیچ و تاب بیشتری دارد. با کشیدن دو خط منحنی که در یک نقطه به یکدیگر متصل می شوند، به دم او حجم می دهیم.

موش دم صورتی

و حالا با پاک کردن خطوط پیش طرح، طرح اصلی نمایان می شود. و شما می توانید با اضافه کردن جزئیات بیشتری که دوست دارید، آن را کامل تر کنید و سپس رنگ کنید.

موش دم صورتی

با نظرات خود، ما را در روند بهبود مطالب کمک کنید.

نویسنده: مهدیه زمردکار

مطالب مرتبط

اسب آبی کوچولو

دایره ها به کمک ما می آیند!

مارمولک دفتر شما

نقاشی با صدای مار زنگی

اردک هفت رنگ

یک دایناسور دم دراز

زنگ نقاشی

طریقه ی کشیدن کرم شب تاب

در نقاشی صاحب سبک شوید

دوست دارید نقاشی ماهر شوید؟

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.