تبیان، دستیار زندگی
المللی فیلم فجر شیراز  گشایش 9 نمایشگاه عکس و کتاب در استان مرکزی  حضور بیش از 460 فیلم در جشنواره فیلم سبز آغاز جشنواره بین المللی فیلم فجر شیراز شیراز – دومین جشنواره بین المللی سینمایی شیراز آغاز به کار کرد. به گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز جشنواره بین المللی فیلم فجر شیراز

گشایش 9 نمایشگاه عکس و کتاب در استان مرکزی

حضور بیش از 460 فیلم در جشنواره فیلم سبز

آغاز جشنواره بین المللی فیلم فجر شیراز

شیراز – دومین جشنواره بین المللی سینمایی شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ، 20  فیلم راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره در سینما سعدی ، سینما ایران و مجموعه فرهنگی - هنری حافظ شیراز به نمایش گذاشته می شود.

8 فیلم خارجی نیز در جشنواره فجر شیراز به نمایش در می آید که از معروفترین آنها می توان به فیلم سینمایی "اینک آخر زمان است"  اشاره کرد. همچنین 2 فیلم ایرانی سال های 79 و 80 با عنوان "کودک و سرباز" و "آوازهای سرزمین مادریم" در بخش جنبی این جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

گشایش 9 نمایشگاه عکس و کتاب در استان مرکزی

اراک – به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، 9 نمایگشاه عکس ، کتاب و آثار فرهنگی - هنری هنرمندان در شهرهای اراک ، ساوه، آشتیان، خمین، محلات و نیمور گشایش یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این نمایشگاهها بیش از چهار هزار کتاب با بیش از 500 عنوان با موضوعات مختلف، عکسها و خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی، ماکت عملیاتی کربلای 5 تصاویری از شهدا یا انقلاب و جنگ تحمیلی ، انواع صنایع دستی و آثار خوشنویسی هنرمندان به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاهها تا پایان دهه مبارک فجر برای بازدید عموم دایر است.

حضور بیش از 460 فیلم در جشنواره فیلم سبز

تهران – تاکنون 460 فیلم از ایران و پنج قاره جهان به دبیرخانه سومین جشنواره بین المللی فیلم سبز راه  یافته اند.

به گزارش شبکه خبر، این فیلمها ، مستند، داستانی، سینمایی و پویانمایی هستند که فیلمسازان حرفه ای، نیمه حرفه ای و مبتدی آنها را در ساختار های گوناگون که در نوع خود بی نظیر یا کم نظیرند، ارائه کرده اند . سومین جشنواره بین المللی فیلم سبز اسفند امسال در جزیره کیش برگزار خواهد شد.