تبیان، دستیار زندگی
تو کشو ی میزم سی دی سخنرانی آیت الله حق شناس (ره) رو پیدا کردم و شروع کردم به گوش دادنش. یه خاطره از خودشون گفت که مثل آب رو آتیش، همه اون حسی که داشتم رو از بین برد. ایشون گفتن: تازه طلبه شده بودم و شهریه به ما نمیدادن. دایی من هم آدم پول
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوع نگاهم عوض شد
نگاه

حس این بچه هایی که سر چهارراه ها گل، روزنامه، آدامس و ... میفروشن، نسبت به هم سنای خودشون که رو صندلی عقب بنز، پرادو ، بی ام و، هیوندا و .... نشستن میدونی چیه؟

در نهایت به تنفر تبدیل میشه .

حس یه بچه یتیم بعد از دست کشیدن  رو سر بچه ات چه جوریه؟

آخ اگ اون بچه دختر باشه چه دلی ازش میسوزه

حس انتقام جویی رو زیاد میکنه .

وقتی اینجوری میگی و فکر میکنی، یعنی اینکه هنوز دلت به دنیا و مادیات متصله و نتونستی ازشون دل بکنی. تا وقتی خدا رو داری چرا چشم به کمک کس دیگه ای داری؟

چند ماهی میشه که همچین حسی نسبت به خیلی از همسنای خودم پیدا کرده ام. (دلیلش مهم نیست، مهم هست ولی نه برای شما و مجالش نیس برای گفتن)

تو کشو ی میزم سی دی سخنرانی آیت الله حق شناس (ره) رو پیدا کردم و شروع کردم به گوش دادنش.

یه خاطره از خودشون گفت که مثل آب رو آتیش، همه اون حسی که داشتم رو از بین برد.

ایشون گفتن:

تازه طلبه شده بودم و شهریه به ما نمیدادن. دایی من هم آدم پولداری بود. یه روز پیش استادم گله کردم که دایی من آدم پولداریه اما هوای منو نداره.

استادم گفت: وقتی اینجوری میگی و فکر میکنی، یعنی اینکه هنوز دلت به دنیا و مادیات متصله و نتونستی ازشون دل بکنی. تا وقتی خدا رو داری چرا چشم به کمک کس دیگه ای داری؟؟!!

وقتی این خاطره رو با حس خودم مقایسه کردم، نوع نگاهم به این امتحان خدا عوض شد.

خیلی سخته و وحشتناک استقامت و پایداری میخواد.

ولی میخوام از همینجا به آیت الله حق شناس (ره) (چند بار توفیق اینو داشتم که از نزدیک ببینمشون) قول بدم که نزارم دوباره اون حس بیاد سراغم.


باشگاه كاربران تبیان - ارسالی از ارمیای نبی