تبیان، دستیار زندگی
ساختن مدل‌های زیبای شمع برای بچه‌ها با کمک و یاری بزرگتر‌ها زیبا و دل‌انگیز می‌باشند و حتی جوانان هم می‌توانند با آسایش کامل این شمع‌های زیبا را برای خود و هدیه به دوستان و آشنایانشان درست کنند و انواع درخت‌ها و گل‌ها و هر طرحی را که دوست دارند بسازند و آ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شمع قارچی شکل بسازید

شمع قارچی شکل

ساختن مدل‌های زیبای شمع برای بچه‌ها با کمک و یاری بزرگتر‌ها زیبا و دل‌انگیز می‌باشند و حتی جوانان هم می‌توانند با آسایش کامل این شمع‌های زیبا را برای خود و هدیه به دوستان و آشنایانشان درست کنند و انواع درخت‌ها و گل‌ها و هر طرحی را که دوست دارند بسازند و آزمایش کنند.

شمع قارچی شكل

ساختن این شمع‌های جالب بسیار آسان می‌باشد و ابداً به آزمایش کردن و یا تمرین نیازی ندارید فقط سعی کنید که آنها را خیلی طبیعی بسازید تا زیباتر جلوه کنند.

مواد و لوازم مورد نیاز

موم شمع سبز، قاشق، فیتیله به‌طول ۵/۲ سانتی‌متر، سوزن فیتیله، موم شمع آبی، مقداری موم شمع قرمز.

۱- حدود ۵ سانتی‌متر مربع از موم سبز را بردارید و تا نرم است با دستانتان آن‌را ورز دهید و بین دستانتان به‌شکل استوانه لوله کنید.

زمانی‌که هر قسمت قارچ را فرم می‌دهید فیتیله را خیلی سریع تا موم هنوز نرم است از آن عبور دهید، و گرنه موم سفت و سخت شده و عبور دادن فیتیله مشکل می‌شود

۲- ته استوانه را روی یک سطح صاف فشار دهید و مطمئن شوید که شمع راست قرار می‌گیرد، و زمانی‌که موم هنوز از حرارت دستانتان نرم است فیتیله را از ته شمع عبور دهید و همان‌طور فیتیله را با سوزن باقی بگذارید.

۳- در حدود ۵/۷ سانتی‌متر مربع از موم آبی را با قاشق بردارید و با دستانتان تا آن قابل انعطاف‌ است آن را ورز دهید و آن‌را به شکل نیمه سر قارچ فرم دهید.

۴- فیتیله بیرون آمده از موم سبز را از وسط سر قارچ عبور دهید.

۵- فیتیله را خوب بکشید و سرقارچ را روی ته آن محکم فشار دهید.

۶- از موم قرمز نقطه‌هائی روی قارچ بگذارید.

زمانی‌که هر قسمت قارچ را فرم می‌دهید فیتیله را خیلی سریع تا موم هنوز نرم است از آن عبور دهید، و گرنه موم سفت و سخت شده و عبور دادن فیتیله مشکل می‌شود.

آکاایران

گروه خانواده ایرانی

تنظیم برای تبیان: کهتری

مقالات مرتبط

شمع های زینتی طلایی

جایی برای جواهرات شما

آموزش رز فانتزی بلندر

تهیه آناناس به روش بلندر

ساده ترین بلوز را بدوزید

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.