تبیان، دستیار زندگی
همیشه دنبال یه پارتی بزرگ میگشتم تا کارهام سریع راه بیفته و به سختی نیفتم آیه ی 2 سوره ی پیامبر رو که دیدم -فهمیدم نصف عمرم بر فنا بوده ! پارتی به این بزرگی میتونستم داشته باشم اونم با انجام دادن کارهای شایسته تازه توی زندگی جاویدم هم هیچ وقت دچار سخت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همیشه دنبال یه پارتی بزرگ می گشتم

راز

همیشه دنبال یه پارتی بزرگ میگشتم تا کارهام سریع راه بیفته و به سختی نیفتم آیه ی 2 سوره ی پیامبر رو که دیدم فهمیدم نصف عمرم بر فنا بوده !

پارتی به این بزرگی میتونستم داشته باشم اونم با انجام دادن کارهای شایسته تازه توی زندگی جاویدم هم هیچ وقت دچار سختی نمیشم ! به به ! آخ جوووون -دل همه آّب.

وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَآمَنُوا بِمَا نُزِّلَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَهُوَ الْحَقُّ مِن رَّبِّهِمْ کَفَّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَأَصْلَحَ بَالَهُمْ

 و آنان که ایمان آوردند و کارهاى شایسته کردند و به آنچه بر محمد نازل شده- که آن حق و از جانب پروردگارشان است- ایمان آوردند، [خداوند] بدى‏هایشان را بزدود و کار و بارشان را سامان بخشید.

هر کس سوره ی پیامبر را بخواند و مداومت کند بر خواندنش با حضرت محمد ( نام مبارک ایشان را نوشتم تا به محض خواندنش صلواتی بفرستید)در قیامت محشور می شود !! وای من لبریز از عشق گشته ام .

خدا جیک و پیکمونو میدونه

خدا جیک و پیکمونو میدونه (طبق آیه ی 19 سوره ی پیامبر) پس بیاییم و زودی معذرت خواهی کنیم از گناه هامون تا دیر نشده.

فَاعْلَمْ أَنَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَاسْتَغْفِرْ لِذَنبِکَ وَلِلْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ مُتَقَلَّبَکُمْ وَمَثْوَاکُمْ

پس بدان که هیچ خدایی جز الله نیست از گناه خود و از گناه مردان و زنان مؤمن آمرزش بخواه خدا می داند که روز به کجا می روید و شب به کجامی آرامید. آخ خدایا دوستت دارم !

دوستان گل تبیانی شما هم حتما زمان قرائت قرآن از آیات قرآن به وجد اومدین لطفا برای ما بنویسید .


باشگاه کاربران تبیان – نوشته تبلاگ شاعرانه یاس خاکی